سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابعاد استاندارد روتختی نوزاد چند است ؟

اندازه و ابعاد روتختی نوزاد کارتزبیبی

اندازه تخت نوزاد به طور استاندارد 70 سانتی متر در 130 سانتی متر است که بر همین اساس روتختی های نوزاد دوخته و آماده می شود . ممکن است هر تولیدی بر طبق صلاح دید خود سایز ها را کمی کوچکتر یا بزرگ تر کند اما به طور تقریبی ابعاد روتختی نوزاد را می توان به صورت زیر اعلام کرد :

اندازه و سایز روتختی نوزاد 7 تکه

 طول (سانتی متر)عرض (سانتی متر)
لحاف 140 100
کاور 133 46
تاج
80 46
کوسن 35 35
بالشت 45 35
ملحفه 150 135

سفارش انلاین و خرید اینترنتی روتختی نوزاد

پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی اگر چه معایبی دارد اما مزیا و ویژگی های بسیاری نیز با خود به همراه می آورد یکی از این ویژگی ها امکان خرید اینترنتی از فروشگاه است . در زندگی پر مشغله و شهرهای پر ترافیک  ، داشتن امکان خرید اینترنتی از فروشگاه یک مزیت بزرگ و ویژگی منحصر به فرد محسوب می شود . نیاز نیست با این همه مشغله و گرفتاری برای خرید حضوری به فروشگاه مراجعه کنید ، شما می توانید با آرامش و خیال راحت در منزل بنشینید و از بین محصولات فروشگاه ، کالای مورد نظر خود را انتخاب ، قیمت آن را مقایسه ، مزیت ها و ویژگی آن را بررسی  و در نهایت خرید کنید .

تماس با کارتز

سرویس روتختی نوزاد ترک بهتر است یا سرویس روتختی نوزاد ایرانی

از قدیم ست روتختی ترکیه ای معروف و مقبول بود و البته با چندین برابر قیمت روتختی های ایرانی به فروش می رسید و این به دلیل طرح های خاص و جذاب روتختی ترک بود . استفاده از رنگ های فانتزی و طرح های جدید باعث می شد روتختی نوزاد ست روتختی ترکیه ای از استقبال زیادی برخوردار باشد . و البته سرویس روتختی نوازاد ترک نیز این قائده مستثنا نبود .

اما امروزه با پیشرفت صنعت و مدرن شدن دستگاه های صنعت نساجی بسیاری از طرح ها و رنگ های روتختی در ایران قابل تولید است . کیفیت دوخت و تمیزی کار نیز بسیار ارتقا پیدا کرده است .و دیگر سرویس روتختی نوزاد ایرانی چیزی از رقبای خارجی کم ندارد با این تفاوت که هزینه تولید ست روتختی در ایران بسیار پایین تر می شود و شما می توانید طرح های جذاب ترک را با تولید برند ایرانی و دوخت کارگران زحمت کش خریداری کنید .

قابل توجه است که بدانید که سرویس روتختی نوزاد ایرانی بسیار با کیفیت است و از نظر جنس پارچه و دوخت قابل رقابت با روتختی نوزاد ترکیه ای است .و البته از نظر هزینه بسیار کم هزینه تر و با قیمت پایین تری در بازار به فروش می رسد .

تولیدی روتختی کارتزبیبی در تهران تولید کننده جدیدترین روتختی نوزاد دخترانه و پسرانه است که می تواند طرح های روتختی ترک با قیمت مناسب در بازار عرضه کند .

سرویس روتختی نوزاد مناسب تابستان و فصل گرما

هوای گرم تابستان می تواند لذت خوابیدن نوزاد شما را از بین ببرد و اگر کودک شما خوابی اسوده و راحت نداشته باشد آرامش از او و از شما گرفته می شود . بنابراین در فصول گرم سال در انتخاب روتختی نوزاد بسیار دقت کنید .

ویژگی روتختی نوزاد تابستانه

  1. ضد تعریق : مهم ترین نکته در انتخاب رو تختی نوزاد برای تابستان ضد تعریق بودن آن است .تراکم بافت پارچه باید به گونه ای باشد که هوا جریان پیدا کند و نوزاد روی سرویس روتختی عرق نکند تا او را ازرده و بی تاب کند .
  2. ضخامت : هرچه سرویس روتختی نوزاد نازک تر باشد برای فصل تابستان مناسب تر است .ضخامت زیاد روتختی می تواند حس سنگینی و گرمای بیشتری را به نوزاد وارد کند .
  3. رنگ : در فصل تابستان و روزهای گرم سال از روتختی با رنگ های روشن استفاده کنید تا گرمای کمتری را به خود جلب کند .
  4. قابلیت شستشو : به علت تعریق بیشتری که در فصل تابستان اتفاق می افتذ استفاده از روتختی هایی که در برابر شستشو مقاومت بیشتری دارد مناسب تر است چرا که به علت گرمای هوا نیاز به شستشوی بیشتری دارد .

برای خرید اینترنتی روتختی نوزاد 7 تکه ، فروشگاه آنلاین کارتزبیبی ، این امکان را فراهم آورده است که خرید سیسمونی نوزاد و کالای خواب کودک خود را بتوانید به صورت آنلاین سفارش و ثبت کنید .