سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین تولید کننده روتختی نوزاد چه نام دارد

انتخاب و خرید روتختی نوزاد

با تولد فرزند ، همه چیز تغییر می کند و دنیا رنگ و طعم جدیدی می گیرد.پدر و مادر تمام تلاش خود را می کنند تا آسایش و آرامش را برای نوزاد خود فراهم کنند . ایجاد یک فضای آرام و راحت برای خوابیدن کودک شما بسیار مهم و حیاتی است چرا که نوزاد در ماه های اولیه سال بیش از 18 ساعت از روز را می خوابد .

بنابراین انتخاب سرویس خواب و روتختی نوزاد خوب ، در راحتی و آرامش او بسیار تاثیرگزار است .علاوه بر این که روتختی کودک  ، رنگ و لعاب اتاق او را چندین برابر می کند و فضای اتاق کودک را جذاب تر نشان می دهد .

انتخاب روتختی کودک و سرویس مسافرتی نوزاد  زمانی هیجان انگیز تر می شود که مابین طرح های مختلف و جذاب روتختی و جنس های مختلف پارچه به دنبال روتختی نوزاد شیک و زیبا می گردید . خوب است بدانید روتختی نوزاد در رنگ های مختلف ، جنس های متفاوت ، ایرانی ، خارجی و با تعداد تکه های متنوع در بازار موجود است و شما می توانید طبق سلیقه و بودجه خود، خرید آنلاین روتختی نوزاد را انجام دهید .

تماس با کارتز

پرطرفدارترین روتختی کودک ، ست روتختی هفت تکه نوزاد است که با پارچه پنبه و الیاف ضد حساسیت و بدون  آلرژی در رنگ ها و طرح های مختلف موجود است .

روتختی نوزاد هفت تیکه کد 233| سیسمونی نوزاد دخترانه

5 نکات مهم خرید روتختی نوزاد

با خرید روتختی نوزاد مناسب و خوب ، می توانید خواب راحتی را به فرزند دلبندتان هدیه دهید . داشتن خواب خوب و آرام می تواند در رشد کودک و سلامت روحی او تاثیر بسیاری بگذارد .هنگام خرید روتختی نوزاد به این 5 نکته دقت کنید :

  1. جنس کودک : معمول است که برای ست روتختی نوزاد دختر از رنگ های صورتی و برای روتختی نوزاد پسر از رنگ های آبی استفاده می کنند . اما اگر شما نمی دانید جنسیت فرزاندتان چیست و یا تمایل دارید روتختی را برای فرزندان دیگر هم استفاده کنید پیشنهاد می شود از رنگ های خنثی انتخاب کنید .
  2. تعدادتکه های روتختی : در حالت معمولی ، ست روتختی نوزاد از سه تکه تشک، بالش و لحاف تشکیل شده اما ست روتختی 7 تکه ، ست کامل تری هست که شامل گارد ، کوسن ، بالشت ،  ملحفه ، لحاف و تاج می باشد .
  3. اندازه مناسب روتختی نوزاد : اکر در حال خرید کالای خواب کودک هستید متوجه شده اید که روتختی نوزاد در اندازه های مختلف موجود است . و خرید آن بستگی به سایز تخت ، سلیقه و بودجه شما دارد .
  4. طرح روتختی نوزاد : خوشبختانه در بازار طرح ها و سبک های مختلف روتختی موجود است . که می توانید روتختی نوزاد شیک و زیبا را با توجه به جنسیت کودک و دکوراسیون اتاق او ست کنید .
  5. شستشوی روتختی نوزاد: از آنجایی که سرویس روتختی نوزاد ممکن است در طول ماه ،بارها نیاز به شستشو پیدا کند و رایت نظافت و پاکیزگی برای نوزادان از اهمیت بسیاری برخوردار است ، توصیه می کنیم از روتختی استفاده کنید که مرغوب و بادوام باشد تا در برابر شسته شدن ، به سرعت رنگ و جنس خود را از دست ندهد .

شما می توانید برای زیباتر شدن اتاق کودک خود قنداق سویسی متناسب و ست روتختی نوزاد را از کارتز بیبی تهیه کنید .

انواع روتختی نوزاد

امروزه در بازار انواع مختلفی از روتختی موجود است که می توان آن را بر اساس جنس ، طرح ، تعداد تکه ها و اندازه ، فصل استفاده و … به گونه های مختلف تقسیم کرد .این که شما کدام روتختی نوزاد را انتخاب می کنید مستقیما به سلیقه ، بودجه ، فضای اتاق ، جنس کودک دارد .

روتختی نوزاد هفت تیکه کد 190

به طور کلی روتختی به دو دسته لحاف دار و روتختی کاوری دسته بندی می شود .که هر کدام در طرح و رنگ های متنوع در بازار موجود است .

جنس پارچه روتختی می تواند تمام پنبه ، مخمل ، ابریشم یا پلی استر باشد که با توجه به حساس بودن پوست کودکان توصیه می شود از روتختی استفاده کنید که بیشترین درصد نخ را داشته باشد .

نوع دیگری از روتختی های نوزاد ، از جنس بافت هستند که به پتوی بافتنی نوزادی نیز معروف می باشند . از این روتختی ها به عنوان پتو دم دستی نیز استفاده می شود .

از نظر جنس کودک ، روتختی نوزاد پسرانه و دخترانه در بازار موجود است  که رنگ و طرح آن می تواند براساس جنس کودک تغییر کند .تعداد تکه های روتختی می تواند بر اساس نیاز شما تغییر کند که هرچقدر تعداد تکه ها افزایش یابد ، قیمت آن نیز بالاتر می رود .