سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تیشرت تبلیغاتی چیست ؟

بخش مهم از لباس های تبلیغاتی، تیشرت تبلیغاتی است که با هدف برندینگ یک حرفه ، کسب و کار ، سازمان و حتی یک فرد تولید و خریداری می شود . این تی شرت ها در واقع تیشرت کار هستند که  با طراحی سفارشی به منظور تبلیغات یک برند تولید می شود و به دست مصرف کننده می رسد تا در معرض دید جامعه هدف قرار گیرد .

ویژگی اصلی تیشرت تبلیغاتی نسبت به سایر تی شرت و البسه ، استفاده از تصاویر ، لوگو یا طرح های هنری برای آشنایی مخاطب با برند سازمان یا شرکت است . این تیشرت ها  جز ارزان ترین و ماندگار ترین روش تبلیغ کالا ، خدمات و یا برند است به شرط آن که اصول طراحیو تولید تیشرت تبلیغاتی را بدانید و در انتخاب جزئیات تی شرت تبلیغاتی آگاهی داشته باشید .

اگر هنوز برای سفارش تولید عمده تیشرت تبلیغاتی اقدام نکرده اید، یکی از موثر ترین و در عین حال ارزان ترین روش تبلیغ برند یا محصول خود را از دست داده اید ! چرا که در مقابل تبلیغات گران و پر هزینه تلویزیون یا مجلات ، استفاده از تیشرت هایی که به صورت متحرک در جامعه و اماکن مختلف قرار دارند ، روشی مقرون به صرفه و بهترین روش برندینگ محسوب می شود .

برای اطلاع از چگونگی و آگاهی از تبلیغات با تی شرت ، تا پایان  این مقاله با تولیدی تیشرت تبلیغاتی و لباس کار  دوخت یادگار همراه باشید .

کیفیت تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی به همراه لوگو ی برند شما ، معرف محصول یا خدمات شماست . پس مهم است که کیفیت آن چگونه باشد  چرا که می توند بر ذهنیت استفاده کننده و مخاطب تاثیر بگذارد . از طرفی اگر کیفیت تیشرت تبلیغاتی خوب و عالی نباشد ، مصرف کننده از پوشیدن آن اجتناب می کند و  میزان تبلیغات کم تر می شود .

هم چنین در نظر دشته باشید که هر چه کیفیت تیشرت تبلیغاتی بالا تر باشد عمر مفید آن بیشتر می شود و این یعنی مدت زمان تبلیغات شما افزایش می یابد . استفاده از تیشرت های باکیفیت ، زیبا و استاندارد می تواند در طول زمان حس خوشایندی از برند شما در ذهن مخاطب ایجاد کند و این یعنی برگ برنده ی برند شما !

جنس تشرت تبلیغاتی

قبل از انتخاب جنس تیشرت تبلیغاتی باید مشخص کنید که می خواهید لوگوی برند شما روی تی شرت چاپ شود یا گلدوزی ؟

بهترین تیشرت تبلیغاتی برای چاپ لوگو یا مارک برند شما ، استفاده از پارچه های پنبه ، پلی استر و مواد ترکیبی است . و در بین این ها استفاده از پارچه های پنبه ای برای چاپ لوگو روی تی شرت معولا بیشتر مورد توجه قرار می گیرد . جنس پارچه تیشرتی که قرار است روی آن با نخ و چرخ های صنعتی ، گلدوزی انجام شود  ی تواند متفاوت باشد .

هم چنین جنس تیشرت تبلیغاتی باید بادوام باشد چرا که معمولا به عنوان لباس کار تبلیغاتی استفاده می شود بنابر این نباید  در استفاده و شستشو کیفیت خود را از دست بدهد .برای انتخاب جنس پارچه تی شرت تبلیغاتی و گلدوزی یا چاپ برند می توانید از مشاوران دوخت یادگار کمک بگیرید .