سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت تیشرت کار چند است ؟

یکی از نکات خرید تیشرت کار ، توجه به قیمت آن است . اگر به دنبال خرید تیشرت کار برای کارکنان خود هستید حتما با قیمت های متفاوت در بازار مواجه شده اید . قیمت تیشرت های کار برای مشاغل بزرگ مبلغ قابل توجهی می شود . و می تواند با عوامل زیر تغییر کند :

  • جنس
  • تعداد سفارش
  • کیفیت دوخت
  • چاپ برند یا گلدوزی لوگو
  • سفارشی سازی

با خرید تیشرت کار از تولیدی لباس کار دوخت یادگار در تهران ، می توانید واسطه های فروش را حذف و  در قیمت خرید تیشرت کار صرفه جویی کنید .

بهترین جنس تیشرت کار ارزان چیست ؟

از آنجایی که یکی از کاربرد تیشرت کار  با قیمت ارزان استفاده از آن به عنوان لباس کار تابستانی است ، در تهیه آن باید دقت بیشتری انجام شود و جنس تیشرت کار باید سبک ، خنک و راحت باشد . یکی از مزیت های تیشرت کار ، شستشوی راحت است . این مدل لباس کار باید مقاوم و با دوام باشد و در اثر شستشو رنگ و کیفیت خود را از دست ندهد .

انتخاب تیشرت کار خوب و مناسب مهم است ؛ جنس تیشرت کار ارزان باید ضد حساسیت باشد و باعث تعریق نشود . بهترین انتخاب برای خرید تیشرت کار ، جنس های نخ پنبه ، کتان و جودون است . شما می توانید انواع مدل و رنگ های تیشرت کار را در فروشگاه آنلاین دوخت یادگار مشاهده کنید .

 

خرید آنلاین تیشرت کار

با گسترش دیجیتال مارکتینگ و افزایش خرید اینترنتی ، یکی از راه های خرید تیشرت کار ، استفاده از فروشگاه های اینترنتی لباس کار است تا امکان خرید آنلاین را برای مشتریان خود در هر زمان و مکانی فراهم کند .

تولیدی لباس کار دوخت یادگار در تهران با فراهم نمودن امکان خرید آنلاین تیشرت کار ، توانسته است نقش بسزایی در این امر داشته باشد . بدین منظور کافی است برای استفاده از این قابلیت سفارش عمده خود را ثبت کنید و یا با کارشناسان فروش دوخت یادگار تماس بگیرید .

فروش عمده تیشرت کار

بشترین مشتری تولیدی لباس کار دوخت یادگار به عنوان یکی از بهترین تولیدکننده  لباس کار در تهران ،کارخانجات ، کارگاره های صنعتی ، رستوران ها ، شرکت ها و مراکز تجاری بزرگ هستند که با هدف خرید عمده تیشرت کار  به  دوخت یادگار مراجعه می کنند .

دوخت یادگار با تجهیز تولیدی خود به نیروکار ماهر ، چرخ های صنعتی و امکان سری دوزی ، شرایط دوخت و فروش عمده تیشرت کار را فراهم نموده است .بی شک خرید تیشرت کار از عمده فروشی و به تعداد بالا در کاهش قیمت بسیار موثر است.