سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره ون: راهی شیک برای تفریح در تهران

شرایط اجاره ون در تهران

برای کرایه ون با راننده نیازی به ارائه هیچ‌گونه مدارکی ندارید؛ فقط کافی است بعد از انتخاب خودرو ون، پلن سفر یا برنامه دقیق خود + مبنا و مقصد + تاریخ و تعداد روز یا ساعت را از طریق واتس‌اپ برای کارشناسان ما بفرستید.

هزینه کرایه ون چگونه محاسبه می‌شود

قیمت کرایه ون درون‌شهری در تهران به‌صورت ساعتی محاسبه می‌شود و حداقل مدت‌زمان کرایه ون 10 ساعت در روز است که اگر کمتر از 10 ساعت استفاده کنید، هزینه 10 ساعت دریافت می‌شود. هزینه کرایه ون برون‌شهری نیز به‌صورت کیلومتری و یا روزانه محاسبه می‌شود که باز هم‌بستگی به مبدأ، مسیر و مقصد شما دارد.

قیمت اجاره ون برای مسافرت

قیمت اجاره ون برای مسافرت‌های برون‌شهری روزانه 4000000 میلیون تومان شروع می‌شود که هزینه اسکان و غذای راننده بر عهده مشتری است که البته این قیمت باتوجه‌به شهر و کیلومتر بین‌شهری می‌تواند متفاوت باشد.

 

 

جهت گرفتن  مشاوره رایگان در باره اجراه ون برای تهران میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

شماره تماس :09120959060

کرایه ون شبانه روزی در تهران

برای اجاره ون تهران می‌بایست از طریق واتس‌اپ با همکاران ما ارتباط برقرار کنید. از ساعت 8 صبح الی 12 شب ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم، پس از انتخاب خودروی ون موردنظرتان ارسال اطلاعات سفر،در صورتت تأیید اطلاعات توسط کارشناسان ما، پیش‌فاکتور برای شما ارسال می‌شود و با پرداخت بیعانه رزرو ون نهایی می‌گردد.

بهتر است برای زمان‌بندی مناسب و ارائه خدمات حرفه‌ای حداقل 24 ساعت قبل، رزرو خود را نهایی کنید.

پرطرف‌دارترین خدمات کرایه ون در ایران

اجاره ون مسافرتی 

اجاره ون درون شهری 

اجاره ون ترانسفر فرودگاهی 

اجاره ون با راننده تشریفاتی 

اجاره ون دربستی در اختیار 

اجاره ون ارزان 

اجاره ون لوکس 

قیمت اجاره ون ارزان

قیمت کرایه ون ارزان به‌صورت درون‌شهری حدوداً از 3000000 تومان شروع می‌شود الی 5000000 تومان و برای سفرهای برون‌شهری روزانه از 10000000 تومان که هزینه اسکان و غذا راننده در عهده مشتری است.

اجاره ون لوکس تشریفاتی

کرایه ون لوکس مناسب برای مراسم‌های تشریفاتی و اسکورت است؛ که بیشتر در رنگ مشکی و سقف‌های بلند به‌صورت ساعتی و حتی روزانه در اختیار شما قرار می‌گیرند. ون‌های لوکس با راننده تشریفاتی خدمات‌رسانی می‌شوند؛ رانندگان تشریفاتی آشنا به امور تشریفاتی هستند و مسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی نیز هستند. از ون‌های لوکس نیز می‌توانید به‌عنوان ون‌های دربستی در اختیار بهره‌مند شوید.

قیمت اجاره ون به فرودگاه امام خمینی

سرویس فرودگاه امام خمینی

ون تویوتا 

ون هیوندایی

تهران تا فرودگاه امام خمینی

2500000 قیمت

3000000 قیمت

قیمت کرایه ون

گشت درون‌شهری: 300,000 هزار تومان/ساعتی

ترانسفر فرودگاهی: 2,500,000 تومان/مسیر یک‌طرفه

گشت برون‌شهری: 11000 هزار تومان/کیلومتری

قیمت اجاره ون برای سفرهای خارج شهری