سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل ون های ارزان را نام ببرید!

ون های ارزان قیمت

ون های ارزان قیمت، کیفیت و امکانات کمتری نسبت به ون های لوکس دارند. البته این به معنی نامناسب بودنشان نیست و شما می توانید با توجه به بودجه خود، ون اجاره کرده و به سفر بروید. در ادامه با دو مورد از ون های ارزان قیمت که در ایران استفاده می شوند آشنا می شویم.

ون وانا

این ون ازنظر ظاهری شبیه ون تویوتا هایس است اما تولید کشور چین است. ون وانا قیمتی مناسب و ارزان با امکاناتی متوسط دارد که می تواند برای کسانی که خواهان سفری کم هزینه هستند مناسب باشد. ظرفیت ون وانا 14 نفر و سقف آن بلند است. پس می توان گفت ازنظر محیط و فضا مناسب سفر است.

ون دلیکا

ون دلیکا ارزان ترین ون مناسب برای سفر است. این ون را به عنوان ون های مسافربری با ظرفیت 10 نفر در سطح شهر هم دیده اید که در تاکسیرانی فعالیت می کنند. ون دلیکا ساخت ایران خودرو است. اگر به دنبال رفتن به سفری با هزینه پایین تر هستید، اجاره ون دلیکا بهترین گزینه است.

ون های وانا و ون دلیکا از جمله ون های است که شما میتوانید آنها را به عنوان ون ارزان اجاره کنید و از طرفی دیگر میتوایتد تفاوت بسیار کمی با ون های گران قیمت در بین این ون ها پیدا کنید.

ون های مناسب سفر


همه ما برای داشتن یک تعطیلات فوق العاده به سفر فکر می کنیم. برخی به صورت خانوادگی و بعضی دیگر با دوستان خود به سفر می روند. ون های مناسب سفر گزینه مناسبی برای سفر در تعطیلات هستند. می دانیم که این روزها هزینه تهیه بلیت هواپیما و قطار بالا رفته و شاید مثل قبل نتوانیم برای سفر از این وسایل نقلیه استفاده کنیم. خودروهای شخصی هم در طول سفر ممکن است به مشکل بخورند و کار را برایمان سخت تر کنند. به علاوه این ها، تهیه سوخت موردنیاز تا مقصد مبلغ زیادی را به خود اختصاص می دهد.

 

شما میتوایند جهت کسب اطلاعات بیشتر وخواندن دامه این مقاله به سایت الوون مراجعه نمایید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09120959060

هزینه های سفر

سفر گروهی با اجاره ون مسافرتی هزینه ها را کاهش می دهد. قیمت ون مناسب سفر نسبت به هزینه های وسایل نقلیه دیگر مثل خودرو شخصی، ارزان تر است. به جای آنکه هر خانواده با یک ماشین شخصی راهی سفر شود و هزینه سوخت و معاینه و روغن موتور و دیگر موارد را پرداخت کند، می تواند با تقسیم کرایه ون بین خود و همراهانش، هزینه ها را کاهش دهد.

 

سفر با قطار و هواپیما هم این روزها به صرفه نیست و هرکس باید پول بلیت و تمام مخارج دیگر را بدهد. بهترین گزینه برای سفر در شرایط موجود، سفر با ون است. دیگر لازم نیست نگران مشکلات فنی خودروی خود در بین راه باشید. همه چیز تحت کنترل راننده ون خواهد بود و بیمه هم بخشی دیگر از نگرانی ها را از بین خواهد برد.


درنتیجه، این موارد ما را از سفر رفتن منصرف می کنند؛ اما افراد به دلیل مشغله فراوانی که در طی ماه و سال دارند، گاهی نیاز دارند برای استراحت به سفر بروند. پس با همه این ها، چطور سفری با هزینه مناسب اما با امکانات کافی و لذت بخش داشته باشیم؟ بله جواب سؤال ما اجاره ون مسافرتی برای سفر است. یک برنامه ریزی دقیق می تواند به شما کمک کند که تعطیلاتی آرام برای خود رقم بزنید. ما اینجا هستیم تا شما را با ون های مسافرتی و خدمات شرکت کافه رنت آشنا کنیم.

انواع ون های مسافرتی

برای یک انتخاب درست، بهتر است ابتدا با انواع ون های مسافرتی آشنا شوید.

ون های لوکس

ون های لوکس برای سفر به لحاظ امکانات، کیفیت و ایمنی بسیار مناسب هستند. قیمت آن ها نسبت به ون های ارزان بالاتر است اما به دلیل امکانات خوبی که دارند، ارزش مبلغی که بابت اجاره آن ها می پردازید را دارند،همچنین می توانید اطلاعات دقیق تر را در مطلب هزینه سفر با ون کسب کنید. این ون ها سفر راحت و آرامی را برای شما رقم می زنند. در ادامه با نمونه هایی از آن ها آشنا می شویم.

اگر تعداد دوستان یا خانواده تان 14 نفر است، اجاره ون هیوندا H350 برای شما مناسب می باشد، این ون دارای 14 صندلی راحت برای مسافران و فضایی با سقف بلند است که مکانی مناسب برای بارهای شما دارد. شما می توانید وسایل و خوراکی های خود را به خوبی در آن جا دهید. ون های هیوندای برای سفرهای بین شهری مناسب هستند و می توانید یکی از آن ها را اجاره کرده و برای سفر آماده شوید.

ون تویوتا هایس

اجاره ون تویوتا هایس بهترین گزینه برای انتخاب ون مسافرتی است. این ون تقریباً تا 14 نفر ظرفیت دارد و سقف آن بلند است. به نسبت کیفیت و امکاناتش هزینه اجاره پایینی دارد. همچنین صندلی های آن قابلیت تنظیم دارند. این ون دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی است. فضای خالی بین صندلی ها یکی از موارد قابل توجه این ون مناسب سفر است. سوخت وساز بهینه هایس یکی از دلایل کرایه مناسب آن به حساب می آید. بهترین ون برای سفرهای گروهی شما ون هایس است.