سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کولر گازی 18000 ال جی: راحتی و خنکایی در یک دستگاه

کولر های گازی  18000  ال جی از تکنولوژی های خاصی استفاده می کنند که این موضوع سبب شده است تا در اکثر شرایط جوی بتوانند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند، از سوی دیگر به دلیل برخورداری از برد اینورتر دیسی، این کولر گازی  به عنوان یکی از کم مصرف ترین محصولات شرکت ال جی معرفی شده است و می تواند تاثیر کاملا محسوسی بر کاهش بسیار مصرف برق بگذارد.

گرمایش قوی در کولر گازی الجی 18000

جالب است بدانید کولر گازی 18 هزار شرکت ال جی یک قابلیت بسیار بسیار شگفت انگیز و جذاب دارد و آن هم این است که این محصول توانایی گرم نمودن محیط هایی را دارد که دمای آن ها کمتر از منفی 10 درجه سانتی گراد است! این موضوع در صورتی است که در سایر محصولات برند های مختلف ما شاهد مشکلاتی در گرم نمودن فضاهای زیر صفر هستیم.

 سرمایش قوی در کولر گازی ال جی 18000

علاوه بر اینکه که این محصول می تواند محیط های بسیار سرد را گرم کند، بلکه می تواند محیط های بسیار گرم را نیز سرد کند. به طور معمول این محصول قادر است محیط‌ هایی تا دمای 60 درجه سانتی گراد را خنک کند و این یک نتیجه شگفت انگیز و کاملا حرفه ای است و به خوبی نشان می دهد که این محصول از توانایی بسیار خاصی در هر نوع شرایط آب و هوایی برخوردار است.

اسپلیت 18000 ال‌جی برای چه متراژی از محیط قابل بهره وری است؟

کولر گازی الجی 18000 میتواند تا 55 متر مربع فضای محیط را خنک نگه دارد .

 

بررسی میزان صدا در کولرگازی 18 هزار ال جی!

 

بدانید که میزان صدا در کولر های گاری ال جی بسیار بسیار پایین بوده چراکه میزان صدای استاندارد کتابخانه 8 دسی بل است و صدا و نویزی که دراین محصول تولید می شود تنها 11 درصد از صدای استاندارد کتابخانه بیشتر می باشد. در حالت کلی می توان گفت که کولر گازی 18000 ال جی  تنها 19 دسی بل صدا تولید می کند و این موضوع نشان می دهد که این محصول تا به چه اندازه بی صدا است!

همان طور که اشاره نمودیم وجود کولر های گازی در شرایط آب  و هوایی بسیار گرم و همچنین وجود در مناطقی که ذرات و گرد و غبار معلق بسیار زیادی دارند می تواند باعث استهلاک کولر های گازی شده و در نتیجه طی فشار های بسیار زیادی که به تمامی دستگاه های الکتریکی در این دو منطقه می شود، خرابی زودرس عاید ما شود.

این موضوع اجازه فعالیت مناسب و اصولی را از دستگاه می گیرد. از این رو متخصصان موجود در شرکت ال جی فرایند ها و شیوه های بسیار مناسبی را برای رفع این موضوع اندیشیده اند و به خوبی متوجه شدند که استفاده از کمپرسور روتاری می تواند این محصول را تا دمای 60 درجه سانتی گراد نیز حفظ نماید و عملکرد بسیار مطلوب تری را تجربه کند.

اینورتر به چه معناست؟

یقینا یکی از مهمترین مواردی که در صنعت کولر گازی اتفاق افتاد ورود تکنولوژی اینورتر به این سیستم می باشد که باعث شد کلیت شاخه های کولرگازی به دو دسته اینورتر دارد و بدون اینورتر تقسیم شود. در ادامه مطلب این موضوع را بیشتر برای شما باز میکینم.

در کولرهای معمولی که فاقد این قطعه هوشمند می باشند در واقع پس از روشن نمودن کولر گازی برای رسیدن دمای محیط به حالت تعادل به دلیل ساختار فنی خاص آنها چندین بار کمپرسور کولرگازی خاموش و روشن خواهد شد که دلیل مصرف برق بیش از حد به همین موضوع  برمیگردد. در واقع مصرف برق غیر معمول به دلیل توان برق مصرفیست که در هنگام روشن شدنهای مکرر کولرگازی اتفاق میفتد.

اما در کولرهای گازی مجهز به کیت الکترونیکی اینورتر پروسه به شکل دیگری طی میشود. در این سیستمها برای رسیدن دمای محیط به حالت تعادل نیاز به خاموش و روشن شدنهای مکرر نمی باشد و بصورت اتوماتیک در این مدت زمان با کاهش دور فن کمپرسور در فواصل زمانی مشخص و منتخب از قبل تعیین شده از خاموشی خودکار جلوگیری شده و کولر گازی بدون استارت کار خود را ادامه میدهد.

لازم به ذکر است با پیدا شدن قطعات فول دی سی اینورتر در صنعت کولرگازی پروسه صرفه جویی در مصرف انرژی به کمال رسیده و با توجه به مشاهدات تجربی کاهش مصرف انرژی تا 73% را شاهد بوده ایم. ضمنا وجود این قطعه هوشمند در کولرگازی 18000 ال جی سبب شده که این محصول جایگاه ویژه ای در بین خریداران خود داشته باشد.

استفاده از اینورتر در کولر گازی ال جی 18 هزار 

کولر گازی اینورتر ال جی 18 هزار نکست پلاس، با بهره مندی از تکنولوژی اینورتر باعث کاهش چشم گیر مصرف برق می‌شود. تا جایی که در هنگام خرید این کولر گازی از دماتک دیگر نگران پرداخت هزینه های هنگفت مصرف برق نباشید.

کولرگازی معمولی پس از روشن شدن آمپر برق بالایی میکشد و سپس با حداکثر توان برودتی شروع به کار کرده و پس از مدتی دما هوای محیط را به حد مطلوب می‌رساند و خاموش می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین معایب سیستم‌های قدیمی این است. که زمانی که بُرد، دستور را تشخیص داد که محیط داخلی شما به‌اندازه کافی خنک شده است.

که این دما از طریق شما به دستگاه داده می‌شود دستور قطع کمپرسور را صادر می‌کند. که در خوش‌بینانه‌ترین حالت 3 بار در هر ساعت اتفاق می‌افتد. و زمانی که کمپرسور دوباره دستور روشن شدن را دریافت کرد که برای این کار نیاز به جریان بسیار بالای چند آمپری دارد که باعث مصرف شدن برق زیادی خواهد شد.

این مشکل بزرگی در این سیستم‌ هاست،  اگر با یک مثال بخواهیم توضیح دهیم همانند هل دادن ماشین در حالت بی حرکت می‌باشد که در لحظه اولیه هل دادن باید انرژی زیادی را مصرف کرد ولی اگر راه افتاد انرژی کمتری برای هل دادن آن لازم است.

اما چند سالی است که کولرهایی وارد بازار شده که به نام کولر گازی کم‌مصرف یا کولر گازی اینورتر شناخته می‌شود که مدت‌هاست که دستخوش تغییرات مهمی شده و  و روزبه‌روز پیشرفته تر می‌شود.

کولر گازی اینورتر 18000 ال جی نکست پلاس، اینورتر با حذف فرآیند روشن و خاموش شدن باعث بالا رفتن طول عمر و بازدهی قطعات و اجزاء کولر گازی گردیده. و مقدار جریان زیاد مورد نیازی که کولر در هنگام روشن شدن کمپرسور دارد را از بین می‌برد.

بطور کلی این فرآیند باعث بالا رفتن طول عمر کولر شده و مصرف برق کولر گازی 18000 ال جی اینورتر را کاهش می‌دهد. اسپلیت های اینورتر با تبدیل برق متناوب به جریان برق مستقیم، موجب استارت تدریجی، کم صدا و کم مصرف دستگاه در هنگام راه اندازی کولر می‌گردند.

با این تکنولوژی به کار گرفته شده در کولر گازی 18000 اینورتر ال جی مدل NP186SK1، مصرف برق با کاهش چشم گیر 60 درصدی  رو به رو شده است تاجایی که شما  دیگر نگران هزینه های برق نباشید.

 

سیستم تصفیه هوا در کولر گازی اینورتر ال جی 18000

کولر گازی ال جی 18000 NP186SK1 علاوه بر ایجاد سرمایش و گرمایش، این امکان را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کنند، که از هوای سالم و پاکیزه محیط دوروبر خود لذت ببرند، سیستم‌های تصفیه هوا در کولر گازی ال جی 18000 می‌کوشد. که گرد و غبار و تا حدودی انواع خاص و محدودی از ویروس‌ها و باکتری‌ها موجود در هوا را از بین ببرد.

کولر گازی و اسپلیت 18000 ال جی مدل نکست پلاس مجهز به، فیلتر محافظ چندمرحله ای با تکنولوژی 3M و فیلتر پلاس مستر آیونایزر با تولید بیش از 3 میلیون یون تمامی ذرات آلوده. با قطر بیشتر از 3 میکرون را از بین می‌برد.

گذشته از این، کولر گازی 18هزار ال جی مدل نکست پلاس مجهز به فیلتر های پلاسما، ضدآلرژی و ضدآنفلوآنزا نیز است. که افراد دارای حساسیت به گرد و غبار یا آسم، گرد و غبار کمتری در هوای خانه  احساس خواهند کرد. همچنین این فیلتر ها تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس ها را هم یونیزه می‌کند.