سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفرهای دلچسب با سرویس برون شهری: کشف مقاصد جدید

خدمات تاکسی بین شهری تهران به تمام نقاط ایران از جمله شهر‌های قم، قزوین، همدان، سمنان، اصفهان، مازندران، گیلان، گرگان و …، خوردو های لوکسی خارجی تویوتا و رنو و خودرو‌های برتر ایرانی سمند، اس ال ایکس، پرشیا با بهترین کرایه درحال خدمت رسانی و عقد قرارداد با شرکت‌ها و ادارات نیازمند می‌باشیم.

امروزه به دلیل مشکلات سفر‌های هوایی و ریلی بهترین گزینه داشتن یک شریک حمل و نقلی معتبر می‌تواند راندمان کاری شمارا چندین برابر نماید. شرکت الوون با بیش از 10 سال سابقه در زمینه حمل و نقل مسافر و ایاب و ذهاب در زمینه سرویس بین شهری شهرستان آماده همکاری می‌باشد.

سواری دربستی بین شهری

خدمات ویژه شرکت ارائه سرویس سواری دربستی بین شهری موسسات، شرکت ها و ادارات که دارای نمایندگی ویا ارائه خدمات به شهرستان ها هستند می‌باشد. این خدمت ویژه با تنوع ناوگان حمل و نقل خودروای سبک و سنگین بصورت کامل و رفت و برگشت انجام می‌شود.

سرویس تاکسی دربستی سواری برون شهری

سرویس بین شهری

کرایه تاکسی بین شهری بر اساس عرضه و تقاضا محاسبه می‌شود. با توجه به اینکه سرویس های بین شهری گاها با توجه به نیاز مسافر دارای توقف در شهر مقصد ویا تغییرات در مبداءها و مقصد همراه است، نرخ سفر بین شهری ارزان را بر اساس درخواست مسافر متغییر مینماید.

نرخ کرایه تاکسی برون شهری به ازای هر کیلومتر بر اساس نوع خودرو متفاوت است. برای مثال سفر بین شهری ارزان برای تاکسی های خودرو های تولید داخل 1800 الی 2500 تومان و برای خودرو های vip وی آی پی 2800 الی 4000 تومان بسته به شرایط جاده محاسبه می‌گردد.

ناوگان شرکت پارسه گشت با خودرو های داخلی مدل بالای 1399 و خارجی مدل بالای 2017 می‌باشند.

داشتن سواری بین شهری دربست مخصوصا در انجام ماموریت‌های شهرستان برای شرکت‌ها و اشخاص هزینه‌ای بالا ایجاد خواهد کرد. با سپردن این بخش به شرکت پارسه گشت با کمترین هزینه بهترین کیفیت و سرعت را تجربه خواهید نمود.

درخواست سرویس تاکسی درستی برون شهری

برگزاری تور های مسافرتی، ارسال کارشناس در حوزه‌های مختلف به شهر‌های دیگر به یک سیستم حمل و نقلی مجهز، با کیفیت، منظم و تمیز نیاز دارد. شرکت پارسه گشت آماده ارائه خدمات حمل و نقل سواری دربستی برون شهری بصورت قراردادی و سرویس تاکسی بین شهری با تمام ادارات، شرکت‌ها و موسسات می‌باشد.

امروز می‌خواهیم در مورد سواری دربست به شهرستان برایتان توضیح دهیم. با الوون همراه باشید. به تاکسی بین شهری از شهر تهران به تمام نقاط ایران از جمله شهر‌های قم، قزوین، همدان، سمنان، اصفهان، مازندران، گیلان، گرگان و غیره، خوردو های لوکس خارجی تویوتا و رنو و خودرو‌های برتر ایرانی سمند، پژو206، پرشیا با بهترین کرایه درحال خدمت رسانی و عقد قرارداد با شرکت‌ها و ادارات نیازمند هستیم.

امروزه به دلیل مشکلات سفر‌های هوایی و ریلی بهترین گزینه داشتن یک شریک حمل و نقلی معتبر است که می‌تواند راندمان کاری شما را چندین برابر کند، شرکت دریان سفر امید با بیش از 10 سال سابقه در زمینه حمل و نقل مسافر و ایاب و ذهاب در زمینه سرویس کرایه سواری دربستی به شهرستان آماده همکاری است.

سواری دربستی بین شهری

خدمات ویژه شرکت، شامل ارائه سرویس سواری دربستی بین شهری موسسات، شرکت‌ها و ادارات که دارای نمایندگی و یا ارائه خدمات به شهرستان‌ها هستند می‌باشد. این خدمت ویژه با تنوع ناوگان حمل و نقل خودروهای سبک و سنگین بصورت کامل و رفت و برگشت مسافرین انجام می‌شود. داشتن سواری دربستی بخصوص در انجام ماموریت‌های شهرستان برای شرکت‌ها و اشخاص هزینه‌های بالایی دارد، با سپردن این بخش به شرکت دریان سفر امید با کمترین هزینه بهترین کیفیت و سرعت را تجربه کرد.

 

درخواست سرویس تاکسی بین شهری

برگزاری تور‌های مسافرتی، ارسال کارشناس در حوزه‌های مختلف به شهر‌های دیگر به یک سیستم حمل و نقلی مجهز، با کیفیت بالا، منظم و با رعایت تمام نکات و پروتکل‌های بهداشتی احتیاج دارد. شرکت دریان سفر امید آماده ارائه خدمات حمل و نقل برون شهری بصورت قراردادی و سرویس تاکسی بین شهری با تمام ادارات، شرکت‌ها و موسسات است.

  • تاکسی سرویس بیرون شهری
  • تاکسی اینترنتی سرویس بیرون شهری
  • سرویس شهرستان

سواری دربست با راننده از تهران به سراسر کشور

در سامانه دریان سفر امید شما به راحتی می‌توانید برای خود و حداکثر 3  نفر از همراهانتان خودروی بین شهری رزرو کنید و با خودرو و رانند? شخصی و با ریسک بسیار کمتری به سفر بروید. خودروهای موجود در سامانه ما خودروهای به روز مانند تویوتا کمری و هیوندا می باشند. با توجه به اینکه در ایام کرونا سفر کردن بسیار خطرناک است خصوصا با وسایل حمل و نقل عمومی، چرا که به سبب شلوغی جمعیت و قرار گرفتن در بین تعداد افرادزیاد، احتمال سرایت ویروس وجود دارد. به همین دلیل تمایل به سفر با تاکسی بین شهری بیشتر شده است.

جهت کسب اطلاعات بشتر و خواندن ادامه ان مقاله به سایت الوون مراجعه نمایید.