سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترانسفر خصوصی یا عمومی؟

کرایه خودرو لاکچری برای انجام کلیه ترانسفر های تشریفاتی

ترانسفر تشریفاتی چیست؟ در بسیاری مواقع نیاز است تشریفات خاصی برای رفت و آمد افراد مهم از مکانی به مکان دیگر صورت پذیرد. خدمات اجاره خودرو تشریفاتی بر آن است که سرویس های بی نظیر و باکیفیت در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد. شما با استفاده از خدمات ترانسفر تشریفاتی می توانید از بهترین خودروهای لوکس دنیا استفاده کنید و از داشتن یک ترانسفر با تشریفات فوق العاده و حرفه ای لذت ببرید.

جهت انجام ترانسفر های فرودگاهی از خدمات اجاره خودرو تشریفاتی استفاده کنید

ترانسفر فرودگاهی به منظور ارائه خدمات نوین تشریفاتی به کلیه شهروندان تهرانی و کرجی صورت می پذیرد. شما در هرکجای استان های تهران و البرز باشید می توانید جهت رفتن به فرودگاه های امام خمینی و مهرآباد ، از خدمات ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید. این خدمات با بالاترین کیفیت انجام می شود و شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که یک تشریفات منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد.

  • سرویس های تشریفات فرودگاهی نظیر سرویس VIP, CIP, Business Lounge, Fast Track دارای ترانسفر رایگان نبوده و ترانسفر فرودگاهی و تشریفات یک سرویس جانبی با پرداخت هزینه مجزا بر اساس نوع خودرو و محدوده سفر است و سرویس دهنده فرودگاهی نظیر جایگاه تشریفات اختصاصی CIP دخالتی در ترانسفر ندارند.
  • زمان حضور مسافر در پرواز خروجی در فرودگاه، برای پرواز خارجی 3 ساعت قبل از پرواز و در پرواز داخلی 2 ساعت قبل از پرواز است لذا با توجه به طول مسیر تعیین زمان مراجعه خودرو باید به نحوی باشد که مسافر در زمان مقرر در فرودگاه حضور داشته باشد لذا در صورت تاخیر مسافر و از دست رفتن پرواز، تشریفات تجاری ایران هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
  • از آنجائیکه سرویس ترانسفر فرودگاهی توسط جایگاه تشریفات اختصاصی CIP ارائه نمی شود لذا راننده در پرواز ورودی موظف است از زمان فرود هواپیما در محوطه خارجی جایگاه تشریفات توقف داشته باشد لذا در زمان رزرو ترانسفر در پرواز ورودی حتماً شماره موبایل ایران به بخش رزرواسیون ارائه نمایید در غیر این صورت تشریفات تجاری ایران هیچگونه مسئولیتی در خصوص عدم ارتباط راننده با مسافر و مشکلات احتمالی نپذیرفته و تقاضای استرداد وجه ترانسفر پذیرفته نخواهد شد.
  • در صورت رزرو ترانسفر در پرواز ورودی، ارائه موبایل ایران مسافر جهت ارتباط راننده و هماهنگی ضروری می باشد.

 ترانسفر فرودگاهی در ایران و جهان به انجام روال رفت و برگشت مسافران و مهمانان از مبدا به فرودگاه یا از فرودگاه به مقصد را شامل می‌شود. سامانه ترانسفر فرودگاهی یکی از خدمات نوین و دارای ارزش افزوده‌ای است که  به صورت خاص به مسافران و مشتریان پرتال اجاره خودرو در علاءالدین تراول ارائه می‌شود. این خدمات شامل ارائه خدمات کرایه اتومبیل های تشریفاتی به همراه راننده مجرب جهت انتقال مشتریان از فرودگاه به شهرهای تهران و مسیرهای بلعکس است. این شرکت عمده فروش خدمات گردشگری با ارائه خدمات رفاهی و لوکس خود در زمینه تشریفات از جمله ترانسفر فرودگاهی تمام تلاش خود را کرده‌ است که رضایت خاطر کلیه مشتریان خود را بدست آورد. علاءالدین تراول با بستن قرارداد بین دارندگان خودروهای تشریفاتی با بالاترین کیفیت و آخرین مدل، به همراه داشتن پرسنل مجرب تشریفاتی متشکل از رانندگان مجرب و مسلط به زبان انگلیسی (در صورت درخواست راننده مسلط به زبان انگلیسی برای ترانسفر انتخاب خواهد شد) در سراسر ایران و جهان آماده خدمات رسانی به کلیه شهروندان عزیز است. ترانسفر مشتریان از منزل به فرودگاه و یا از فرودگاه به منزل و یا محل کار از جمله خدمات تخصصی تیم تشریفات ماست. ما برای شما اتومبیل‌های مدرن را رزرو می‌نماییم و خیال شما را از رفت و آمد به فرودگاه راحت می‌کنیم و البته که این سرویس را در هر شهر جهان  و ایران که بخواهید به شما ارائه خواهیم داد.

جهت کسباطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این محتوا به سایت الوون مراجعه نمایید.