سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حالت خواب اسپلیت LG-inverter icontrol 12000 چیست؟

کولر گازی ال جی 12000 inverter icontrol از به روز ترین و قدرت مند ترین اسپلیت های برند ال جی است که با طراحی و ساختار فوق العاده هوشمندانه ای که دارد بهترین عملکرد را در تامین دمای مورد نیاز شما خواهد داشت. این اسپلیت به صورت سرمایشی و گرمایشی ساخته شده است و در تمامی فصول می توان از آن استفاده ی بهینه ای داشت. وجود کمپرسور دوال اینورتر در آن موجب قدرت بالا و مصرف انرژی پایین تر در آن شده است. به طوری که نسبت به سایر کولر گازی ها مصرف انرژی 70 درصد پایین تری دارد. اسپلیت 12000 ال جی به مبرد r410 که گازی به خطر است مجهز شده است در نتیجه راندمان بالاتر و مصرف انرژی کم تری خواهد داشت. حالت توربو ، حالت خواب ، فیلتر تصفیه هوا و …از جمله قابلیت های کولر گازی 12000 ال جی هستند که هر یک در عملکرد بهتر دستگاه تاثیر گذارند.

 

 

ساختار و طراحی کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

کولر گازی ال جی 12000 از دو قسمت اصلی کمپرسور و یونیت داخلی تشکیل شده است که هر یک در ابعاد مناسبی طراحی شده اند. یونیت داخلی ساختاری فوق العاده شیک و باریک دارد و به راحتی بر روی هر دیواری نصب خواهد شد.نصب و نگهداری آسان از ویژگی های ساختاری این کولر گازی به شمار می آیند. نمایشگری بزرگ از نوع ال ای دی  بر روی یونیت داخلی طراحی شده است که اطلاعات لازم در مورد وضعیت و فعالیت دستگاه را در اختیار شما قرار خواهد داد. جنس بدنه ی کولر گازی نیز از مواد درجه یک و ضد زنگ ساخته شده است و از دوام و استحکام فوق العاده بالایی برخورد دار است. ساختار کمپرسور نیز به گونه ای است که از ایجاد لرزش و صدای مزاحمت آمیز در حین فعالیت جلوگیری خواهد کرد. بدنه ی کمپرسور نیز در مقابل عوامل بیرونی همانند افتاب و باران مقاومت بالایی دارد. ال جی برای کنترل دقیق و راحت کولر گازی اقدام به طراحی ریموت کنترلی سریع و خوش دست نموده است که به وسیله ی آن می توانید بدون نیاز به بلند شدن فعالیت دستگاه خود را کنترل نمایید.

 

 

پره های چهار جهته کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

ال جی برای خنک سازی یکنواخت فضا ، اقدام به طراحی پره های چهار جهته نموده است. یونیت کولر گازی ال جی با دارا بودن پره های چهار جهته، جریان هوای خنک را در چهار جهت مختلف بالا ، پایین ، راست و چپ به داخل فضای شما می دمد و در نتیجه جریان هوایی یک دست و ملایم را در تمامی نقاط سالن شما پخش خواهد کرد. شما در هر نقطه و جهتی که قرار داشته باشید می توانید از هوای کولر گازی بهره مند شوید.

 

 

حالت خواب اسپلیت LG-inverter icontrol 12000

 

حالت خواب یکی از قابلیت های کاربردی کولر گازی ال جی  12000inverter icontrolمی باشد که در حین خواب می توانید از آن استفاده کنید. همان طور که می دانید دمای بدن انسان در حین خواب شبانه پایین خواهد امد ، ال جی با در نظر گرفتن این موضوع اقدام به طراحی حالت خواب در اسپلیت دیواری خود نموده است. زمانی که شما به خواب فرو می روید کولر گازی به صورت خودکار درجه دمای خود را پایین خواهد آورد به طوری که درجه دمای محیط را با درجه دمای بدن شما یکسان خواهد کرد و در نتیجه خوابی عمیق و لذت بخش را برای شما فراهم خواهد کرد.

 

فیلتر تصفیه هوا در کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

ال جی کولر گازی 12000 خود را به فیلتر تصفیه هوا مجهز نموده است تا هوایی کاملا سالم و بدون آلودگی را وارد منازل شما نماید. اسپیلت ال جی دارای فیلتری قدرت مند می باشد که می تواند تمامی آلودگی ها و گرد و غبار موجود در هوا را قبل از ورود به منزل به خود جذب نماید و مانع از ورود آن ها به منزل گردد. در نتیجه هوایی که از کولر گازی وارد منزل شما خواهد شد کاملا تمیز و سالم خواهد بود. هوایی سالم و بدون آلودگی می تواند سلامتی شما و خانواده تان را تضمین نماید و زندگی سالمی را برای شما رقم بزند. کسانی که دارای آلرژی و حساسیت های فصلی هستند با خرید کولر گازی ال جی زندگی سالم تری را تجربه خواهند کرد.

 

کمپرسور کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

قدرت و کیفیت کمپرسور نقش مهم و اساسی با قدرت و عملکرد کلی دستگاه دارد ، از این رو شرکت ال جی از کمپرسور قدرت مند و با دوام به نام کمپرسور دوال اینورتر در ساختار کولر گازی  12000 inverter icontrol استفاده نموده است. این نوع کمپرسور با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگاری داشته و  با قدرت فوق العاده بالایی که دارد می تواند در سریع ترین زمان دمای دلخواه شما را تامین نماید. از همه مهم تر این کمپرسور از نوع اینورتر است و مصرف انرژی فوق العاده پایینی دارد به طوری که می تواند 70 درصد از هزینه های مصرف انرژی را کاهش داد. دوام و طول عمر بالایی این کمپرسور نیز از دیگر خصوصیات عالی آن می باشد.

 

قیمت کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

یک کولر گازی خوب و مناسب علاوه بر قدرت و کیفیت عالی که دارد ، باید از قیمتی مناسبی نیز برخورد دار باشد. ال جی از برند های خوش نامی است که در عین کیفیت و دوام بالایی که در محصولات خود ارائه می دهد ، آن ها را با قیمتی مناسب تر از سایر برند ها در اختیار مشتری قرار خواهد داد تا شرایط خرید را برای تمامی خریداران خود هموار نماید. شما می توانید کولر گازی پرقدرت  12000 inverter icontrol  را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

 

خرید کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

خرید کولر گازی ال جی 12000 اینورتر کولر گازی وسیله ای برای تامین دمای مورد نیاز شما در تمامی فصول سال می باشد که خرید آن همانند خرید یخچال و لباسشویی از خرید های ضروری و لازمه ی هر منزلی است. ال جی با ساخت کولر گازی  12000 inverter icontrol  نهایت کیفیت و قدرت را به صورت یکجا مورد استفاده قرار داده است.این اسپلیت دیواری با قابلیت ها و قدرت بالایی که در تامین دمای مورد نیاز شما دارد می تواند گزینه ای بسیار منطقی و مناسب برای خرید باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این مقاله بهه سایت صفااستور مراجعه نمایید.