سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایرادات رایج در تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ

ویژگی های نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ پشتیبان

  • در این نمایندگی ، تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ شما در منزل انجام می شود، در نتیجه نیازی به حمل و نقل دستگاه نمی باشد و دیگر لازم نیست هزینه های زیادی را برای جابه جایی دستگاه و مشکلات مربوط به حمل و نقل دستگاه را متحمل شوید.
  • تعمیرگاه مجاز سامسونگ پشتیبان برای درک شرایط هموطنان عزیزمان، تمام سعی خود را می کند تا هزینه های تعمیرات ظرفشویی سامسونگ شما را تا جای ممکن به حداقل برساند.
  • تکنسین های ما سعی می کنند تا جای امکان قطعات خراب دستگاه را به جای تعویض، تعمیر کنند تا هزینه های پرداختی به حداقل ممکن برسد.
  • در صورتی که امکان تعمیر قطعات وجود نداشته باشد، از قطعات اصل و اورجینال ماشین ظرفشویی سامسونگ استفاده می شود و قطعات دارای گارانتی 6 ماهه می باشند.
  • خدمات تعمیرات انجام شده توسط این نمایندگی دارای گارانتی 6 ماهه تا 1 ساله می باشد. یعنی اگر قسمت تعمیر شده توسط شرکت، خراب شود، شرکت بدون دریافت هزینه ظرفشویی شما را مجدد تعمیر می کند.
  • این نمایندگی دارای تعداد زیادی متخصص در حوزه تعمیرات ظرفشویی سامسونگ می باشد، بنابراین تکنسین های ما در کوتاهترین زمان ممکن می توانند به محل مراجعه کنند و دستگاه شما را بررسی کنند و در صورت نیاز، تعمیرات لازم را انجام دهند.

مرکز خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی سامسونگ

تمامی کارشناسان و تعمیر کاران در مرکز خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی سامسونگ پشتیبان دارای میانگین 10 سال تجربه ی کار عملی و تجربی در زمینه ی تعمیرات انواع ظرفشویی های سامسونگ می باشند و از ضعف ها و ایرادات این دستگاه ها آگاهی کامل دارند، بنابراین در کوتاهترین زمان ممکن ایراد دستگاه شما را متوجه می شوند و به سرعت آن ایراد را رفع می کنند. همچنین تمامی تکنسین های این نمایندگی تعمیرات هر ساله دوره های تخصصی تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی سامسونگ را می گذرانند و از جدید ترین تغییرات در دستگاه های سامسونگ اطلاع کامل دارند و تعمیرات تمامی مشکلات دستگاه را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهند.

شما عزیزان می توانید انواع خدمات تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در مشهد را از نمایندگی تعمیرات سامسونگ سامسونگ پشتیبان دریافت کنید. بنابراین برای بهره مند شدن از این خدمات می توانید هم اکنون با شماره تلفن های موجود در این وب سایت تماس بگیرید و از خدمات تخصصی تعمیر ظرفشویی این مرکز خدمات پس از فروش SAMSUNG استفاده کنید. همچنین می توانید سوالات خود را در خصوص تعمیرات دستگاه مورد نظرتان از کارشناسان ما بپرسید.

 

ایرادات رایج در تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ

آشنایی با مشکلات و معایب ماشین ظرفشویی سامسونگ به شما کمک می کند تا در صورت بروز مشکل، تشخیص ایراد و یا تعمیر دستگاه برای شما راحت تر باشد. در نتیجه دستگاه شما هرچه سریع تر تعمیر می شود و حتی اگر خودتان امکان تعمیر دستگاه را نداشته باشید، می دانید که مشکل چیست و با آگاهی مشکل می توایند از بروز مشکلات بعدی در دستگاهتان جلوگیری کنید. ما در ادامه ی این مقاله به بررسی ایرادات و ارور های رایج در ماشین ظرفشویی سامسونگ پرداخته ایم. لازم به ذکر است که اگر از تخصص کافی برخوردار نیستید با یک تکنسین متخصص از مراکز معتبر و حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی یا نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ تماس بگیرید.

روشن نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ

گاهی اوقات ممکن است که با فشار دادن دکمه ی پاور دستگاه شما روشن نشود. روشن نشدن دستگاه علل مختلفی می تواند داشته باشد. برخی از آن ها به راحتی قابل برطرف شدن هستند و برخی دیگ نیاز به تخصص فنی دارند. اگر دستگاه شما روشن نمی شود، لازم است تا مواردی از قبیل سالم بودن پریز برق و برق داشتن پریز برق، خرابی دو شاخه – کابل دستگاه، خرابی برد، سیم کشی دستگاه و… بررسی شوند.

عدم شستشوی تمیز ظروف در ماشین ظرفشویی سامسونگ

اگر هنگام خارج کردن ظروف از دستگاه متوجه شدید که ظروف به خوبی شسته نشده اند، باید به چند مورد توجه کنید. باید چیدمان مناسب ظروف را رعایت کنید، از شوینده مناسب و با کیفیت استفاده کنید، میزان مورد نیاز شوینده را رعایت کنید، از عدم انسداد فیلتر تخلیه و شلنگ تخلیه، پمپ تخلیه و سوراخ های بازو های آبپاش اطمینان حاصل کنید، همچنین لازم است تا مواردی از قبیل خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت یا هیتر، خرابی ترموستات و… توسط یک تعمیرکار حرفه ای از تعمیرگا ه ها و نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ مورد بررسی قرار گیرد.

عدم آبگیری ماشین ظرفشویی سامسونگ

آبگیری نکردن دستگاه می تواند بخاطر باز نبودن شیر آب ووردی، خرابی شیر برقی دستگاه، اتصالات نا مناسب شیر ورودی آب، خرابی سوئیچ قفل درب، خرابی تایمر، خرابی برد الکترونیکی، خرابی شناور، خرابی میکروسوئیچ شناور و… اتفاق افتاده باشد. همچنین لازم است تا شلنگ ورودی آب را بررسی کنید، زیرا ممکن است که شلنگ ورودی خم شده باشد یا پاره باشد. در صورت پارگی باید شلنگ ورودی را تعویض کنید.

خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی سامسونگ

از مهم ترین علل خشک نشدن ظروف، می توان به چیدمان نا مناسب ظروف، خرابی المنت، خرابی ترموستات، خرابی دریچه هوا، خرابی موتور فن دریچه هوا، تنظیمات اشتباه برنامه ی شستشو و خشک کن دستگاه، نبود مایع جلا دهنده و… اشاره کرد. اما مهم ترین آن ها خرابی المنت می باشد، در بسیاری مواقع لازم است تا این قطعه تعویض شود.

بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ

اگر درب دستگاه به درستی بسته نمی شود، باید مواردی از قبیل خرابی چفت درب، خرابی لولای درب، خرابی لاستیک یا واشر دور درب  یا همان درز گیر، خرابی فنر درب، خرابی بازوی درب، چیدمان نا مناسب ظروف، گیر کردن ظروف اطراف درب و… توسط یک سرویس کار حرفه ای از نمایندگی و تعمیرگاه های معتبر و مجاز در زمینه تعمیرات ظرفشویی سامسونگ بررسی شوند.

نشت آب در ماشین ظرفشویی سامسونگ

نشت آب می تواند بنا به دلایل مختلفی اتفاق بیوفتد. در صورت نشت آب باید مواردی از قبیل پارگی یا انسداد شلنگ تخلیه آب، پارگی یا انسداد شلنگ ورودی آب، خرابی یا گرفتگی پمپ تخلیه، خرابی شیر برقی دستگاه، خرابی آکوا استاپ، خرابی لاستیک دور درب، خرابی بازو های آبپاش، خرابی سویچ شناور، خرابی شناور و… بررسی شوند.

انواع ارور های موجود در ماشین ظرفشویی سامسونگ

ارور tE1 در ماشین ظرفشویی سامسونگ

این ارور به معنای خرابی ترموستات یا سنسور دما می باشد. در صورت مشاهده این ارور باید اتصالات و سیم های متصل به ترموستات را بررسی کنید. در صورت شل بودن یا خرابی سیم ها باید آن ها را تعویض کنید. همچنین اگر ترموستات خراب باشد، باید ترموستات را نیز تعویض کنید. اگر با انجام این موارد ارور بر طرف نشد، باید برد اصلی دستگاه ( PBA ) توسط یک تعمیرکار حرفه ای از تعمیرگاه ها و نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ مورد بررسی قرار گیرد.

ارور SE یا 5E در ماشین ظرفشویی سامسونگ

این ارور به معنای وجود مشکلی در تخلیه دستگاه می باشد. یعنی تخلیه صورت نمی گیرد و یا این که عمل تخلیه به کندی و با سرعت کمی انجام می شود. در نتیجه لازم است تا مواردی از قبیل پمپ تخلیه و شلنگ تخلیه بررسی شوند. اگر پمپ یا شلنگ تخلیه دچار انسداد و گرفتگی شدند، باید انسداد بر طرف شود. اگر شلنگ تخلیه تا خورده باشد، باید آن را صاف کنید و لازم است تا از پر نبودن فاضلاب منزل نیز مطمئن شوید.

ارور 4E در ماشین ظرفشویی سامسونگ

این ارور به معنای وجود مشکلی در تامین آب می باشد. زیرا بعد از گذشت مدت زمان 6 دقیقه آب وارد دستگاه نشده و یا این که در این مدت زمان آب به آن حد تعیین شده نرسیده است. در این صورت اول از همه باید از باز بودن شیر آب ورودی به دستگاه مطمئن شوید و اگر شیر بسته بود یا به طور کامل باز نبود، آن را کاملا باز کنید. سپس باید دریچه وردی آب، فیلتر ورودی آب، شلنگ ورودی آب، فشار آب منزل، اتصالات و سیم کشی دستگاه، سنسور سطح آب، هیدروستات، شیر برقی و… بررسی شوند.

ارور 4E1 در ماشین ظرفشویی سامسونگ

این ارور به معنای بالا بودن دمای آب ورودی به دستگاه می باشد. یعنی دمای آب بالای 80 درجه سانتی گراد می باشد. دمای آب ورودی نباید بیشتر از 50 درجه سانتی گراد باشد. در غیر این صورت احتمالا ترموستات یا همان سنسور دما و برد دچار مشکل شده اند و باید بررسی شوند.

ارور OE در ماشین ظرفشویی سامسونگ

این ارور به معنای تشخیص سرریز آب توسط دستگاه می باشد. در این صورت احتمالا آب بیش از اندازه وارد دستگاه شده یا عملیات تخلیه به درستی انجام نشده و سر ریز اتفاق افتاده است. در این صورت باید مواردی از قبیل شیر برقی دستگاه، سنسور سطح آب، پمپ تخلیه، شلنگ تخلیه و برد اصلی دستگاه توسط یک تکنسین حرفه ای از نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ بررسی شوند.

ارور LE در ماشین ظرفشویی سامسونگ

این ارور به معنای تشخیص نشت آب توسط دستگاه می باشد. نشت آب ممکن است که بخاطر پارگی شلنگ ورودی آب یا شلنگ تخلیه، انسداد شلنگ تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، تا خوردگی شلنگ تخلیه و… اتفاق افتاده باشد. برای بررسی دقیق تر باید زیر ماشین ظرفشویی بررسی شود و در صورت پیدا کردن عامل نشتی باید آن جزء تعویض شود. همچنین ارور F3 و F5 نیز به معنای نشت آب می باشند.

ارور HE در ماشین ظرفشویی سامسونگ

این ارور به معنای خرابی هیتر یا المنت می باشد. هیتر یا المنت گرمایی یا المنت حرارتی باعث گرم کردن آب می شود. در صورت مشاهده این ارور لازم است تا ابتدا دستگاه را از برق جدا کنید و سپس مواردی از قبیل سیم کشی و اتصالات، خود هیتر، برد اصلی دستگاه و… را بررسی کنید.

ارور HE1 در ماشین ظرفشویی سامسونگ

این ارور به معنای بالا بودن دمای آب می باشد. یعنی ترموستات تشخیص داده که دمای آب دستگاه بالای 80 درجه سانتی گراد می باشد. در صورت نمایش این ارور باید اول از همه دستگاه را از برق جدا کنید و سپس باید دمای درون دستگاه را توسط یک دما سنج اندازه گیری کنید. اگر دمای آب بالای 80 درجه سانتی گراد بود، ممکن است که رله هیتر بر روی برد الکترونیکی گیر کرده و باید برد تعویض شود. اگر دمای اندازه گیری شده پایین تر از 80 درجه سانتی گراد بود، یعنی ترموستات خراب است، زیرا دما را اشتباه اندازه گرفته است و باید ترموستات تعویض شود.

ارور 9E در ماشین ظرفشویی سامسونگ

این ارور به معنای پایین بودن سطح آب می باشد. در این صورت احتمالا سنسور سطح آب خراب شده و لازم است تا آن را بررسی کنید. اگر سنسور سطح آب خراب باشد، نمی تواند میزان آب را اندازه گیری کند و دستورات اشتباهی را به برد می فرستد و برد به اشتباه دستور توقف ورود آب را می دهد. همچنین علاوه بر بررسی سنسور سطح آب، باید سیم کشی و اتصالات مرتبط با این سنسور نیز بررسی شود. در صورت شل بودن یا خرابی سیم ها، باید آن را تعویض کنید. در صورت خرابی سنسور سطج آب، باید سنسور توسط یک تعمیرکار حرفه ای از  و نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ تعویض گردد.

ارور bE2 در ماشین ظرفشویی سامسونگ

این ارور به معنای گیر کردن یا خرابی دکمه ی روی پنل می باشد. در صورت خرابی دکمه ها یا در اثر وارد شدن فشار زیاد به دکمه های روی پنل دستگاه، ممکن است که دکمه گیر کند و در نتیجه این ارور نمایش داده می شود. در این صورت باید دکمه ی گیر کرده را آزاد کنید تا ارور بر طرف شود. در صورت نیاز باید کنترل پنل باز شود و اگر کنترل پنل خراب بود باید آن را تعویض کنید.

ارور PE در ماشین ظرفشویی سامسونگ

این ارور به معنای خطای پاور یا همان مشکل در برق دستگاه می باشد. این ارور می تواند بخاطر شل شدن سیم ها، یا بخاطر خرابی سیم های دستگاه اتفاق افتاده باشد، در صورت سوختگی سیم ها باید آن ها را تعویض کنید. در صورتی که سیم ها سالم هستند، باید موتور توزیع کننده و سوئیچ توزیع کننده را بررسی کنید و در صورت نیاز آن ها را تعویض کنید. همچنین این ارور بر اثر نوسانات برق نیز ایجاد می شوند.

ارور E1 در ماشین ظرفشویی سامسونگ

این ارور به معنای نشت آب می باشد. یعنی یک قسمتی از دستگا دچار نشت و آبریزی شده است. همچنین ممکن است این ارور به معنای بالا بودن دور موتور پمپ به دلیل نشت آب نیز اتفاق افتاده باشد. در این صورت باید سعی شود تا محل نشتی پیدا شود. نشت آب می تواند بخاطر پارگی شلنگ تخلیه، اتصالات شل و نا مناسب لوله ها، ارتفاع نا مناسب شلنگ تخلیه، خرابی پمپ تخلیه و… اتفاق افتاده باشد.

ارور E2 و 4C در ماشین ظرفشویی سامسونگ

این ارور به معنای وجود مشکلی در ورود آب به دستگاه می باشد. احتمالا تغذیه آب مشکل دارد و باید علت اصلی آن را پیدا کنید. به عبارتی باید شیر برقی دستگاه، سالم بودن شیر آب ورودی، باز بودن شیر آب ورودی، میزان فشار آب منزل، شلنگ ورودی آب و… بررسی شوند.

ارور E4 در ماشین ظرفشویی سامسونگ

این ارور به معنای خرابی هیتر می باشد، یعنی آب به خوبی گرم نمی شود. در این صورت ممکن است که دمای آب خیلی بالا و یا خیلی پایین باشد. در واقع آب به اندازه ی مشخص و لازم گرم نشده است و این می تواند مشکل ساز شود. در نتیجه لازم است تا هیتر و سیم کشی دستگاه و برد اصلی دستگاه نیز توسط یک سرویس کار مجرب از نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ بررسی شود.

 

هزینه ی تعمیرات در نمایندگی ماشین ظرفشویی سامسونگ

مطلع شدن از هزینه های تعمیرات دستگاه برای بسیاری از مشتریان اهمیت بالایی دارد. لازم به ذکر است که قیمت های اخذ شده توسط این نمایندگی، همگی بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می باشند. همچنین شما عزیزان می توانید جهت مشاوره با کارشناسان ما و اطلاع از هزینه ی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ شبانه روزی

در تعمیرگاه مجاز سامسونگ پشتیبان تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ را به صورت شبانه روزی و تعمیرات در محل انجام می شود. شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و یا ثبت درخواست تکنسین به صورت 24 ساعته با ما در ارتباط باشید و همچنین می توانید تمامی قطعات اورجینال ظرفشویی سامسونگ را از ما خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت تعمیرات اوازم خانگی عصر یخ مراجعه نمایید.