سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت صدا دادن یخچال بکو

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بکو در تهران

در صورتی که یخچال فریزر یا ساید بای ساید بکو شما دچار خرابی شده است، می توانید از مرکز آی پی امداد برای تعمیر یخچال خود در محل کمک بگیرید. برای تماس با نمایندگی یخچال بکو در تهران می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا می توانید برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات یخچال بکو با شماره یا 021 تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد ثبت کنید تا کارشناس مربوطه با شما تماس بگیرد.
  3. شما می توانید در تمامی روزهای هفته و در هر ساعت از شبانه روز با این مرکز تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را مطرح نمایید.

 

نحوه ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بکو

مراحل ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بکو توسط تعمیرکار آی پی امداد پس از برقراری تماس و ثبت درخواست شما به شرح زیر است:

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود که از طریق آن می توانید به اطلاعاتی مانند مشخصات تعمیرکار، زمان مراجعه، مدت گارانتی، فاکتور هزینه ها و ... دسترسی داشته باشید.
  2. همچنین امکان ارتباط آنلاین با واحدهای پیگیری، پشتیبانی و شکایت در پنل کاربری شما وجود دارد.
  3. تعمیرکار یخچال بکو پس از ثبت درخواست و طبق برنامه زمانی مورد نظر شما به محل اعزام می شود.
  4. تکنسین مربوطه، یخچال شما را با قطعات اصلی و تجهیزات پیشرفته تعمیر می کند و ضمانت نامه 3 الی 12 ماه معتبر به شما ارائه می دهد.
  5. یک کارشناس از ابتدای درخواست سرویس تا پایان روز گارانتی در پنل کاربری، شما را پشتیبانی می کند.
  6. همچنین می توانید وارد پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد شوید و به تعمیرکار مربوطه و خدمات ارائه شده توسط وی امتیاز دهید.
  7. در نهایت واحد پشتیبانی خدمات آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظرات شما را در خصوص نحوه ارائه خدمات توسط تکنسین مربوطه جویا می شود.

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر یخچال بکو دارای 90 تا 365 روز گارانتی می باشد.

هزینه تعمیر یخچال بکو

هزینه تعمیرات یخچال بکو با توجه به مدل یخچال فریزر یا ساید بای ساید، قطعه معیوب، مدت گارانتی و .. متفاوت خواهد بود. همچنین فاکتورهای دیگری شامل تعمیر یا تعویض قطعات معیوب نیز در هزینه تعمیر یخچال بسیار موثر است. تعمیرکار نمایندگی یخچال فریزر بکو پس از حضور در محل مورد نظر و عیب یابی یخچال، هزینه تعمیرات آن را مشخص کرده و به مشتری اعلام می کند.

در نهایت در صورت رضایت مشتری از هزینه، تعمیرکار اقدام به تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعه معیوب یخچال با قطعات اورجینال می نماید که موجب کاهش هزینه ها خواهد شد. همچنین از آنجایی که کلیه هزینه های تعمیرات در آی پی امداد بر اساس تعرفه ارائه شده توسط اتحادیه تهران تعیین می گردد، با استفاده از این خدمات می توانید به میزان 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. در جدول زیر هریک از هزینه های مربوط به تعمیر، تعویض و ارائه خدمات مختلف یخچال بکو را به صورت حدودی بیان کرده ایم.

خدمات یخچال بکو که توسط تعمیرکار عصریخ ارائه می شود

برای رفع هریک از مشکلات یخچال فریزر و ساید بای سایدهای بکو، خدمات مختلفی توسط تعمیرکار نمایندگی یخچال بکو ارائه می شود. در این بخش قصد داریم رایج ترین خدماتی که توسط تکنسین آی پی امداد برای تعمیر یخچال بکو ارائه می شود را مورد بررسی قرار دهیم.

برطرف کردن ارورهای یخچال

امروزه یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای بکو Beko به گونه ای طراحی شده اند که در صورت بروز مشکل یا خرابی در عملکرد هریک از قطعات و بخش های مختلف دستگاه، کد خطای یا ارور مربوط به آن بر روی نمایشگر یخچال نمایش داده می شود. به کمک کد خطای نمایش داده شده بر روی یخچال می توان از علت بروز مشکل مربوطه اطلاع پیدا کرد. در صورت مواجهه با هریک از ارورهای یخچال فریزر بکو، می توانید از تعمیرکاران آی پی امداد برای تعمیر یخچال بکو خود و رفع ارور مربوطه کمک بگیرید.

تعمیر درب یخچال فریزر و ساید

زمانی که مشکلاتی در لاستیک درب، لولا، دستگیره یا آسیب دیدگی درب یخچال بکو وجود داشته باشد، نیاز به تعمیرات درب دستگاه می باشد. در صورتی که درب یخچال به درستی تعمیر نشود، می تواند موجب ورود هوای گرم به درون آن و در نهایت کاهش عملکرد صحیح یخچال شود. تکنسین های مجرب آی پی امداد با در اختیار داشتن بهترین و باکیفیت ترین قطعات یدکی یخچال بکو می توانند به تعمیر درب دستگاه شما کمک نمایند.

تعویض فیلتر آب یخچال

فیلتر آب یخچال بکو یکی از بخش هایی است که باید به طور دوره‌ ای تعویض شود تا از کیفیت بالای آب یخچال و تمیز بودن آن اطمینان حاصل شود. به طور کلی توصیه می شود هر شش ماه یکبار اقدام به تعویض فیلتر یخچال بکو خود نمایید تا همواره آبی پاک و بدون هیچگونه آلودگی در اختیار داشته باشید. در صورتی که هشدار مربوط به تعویض فیلتر آب یخچال فریزر بکو شما روشن شده است، می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس گرفته و درخواست خود را برای تعویض فیلتر ثبت کنید.

 

شارژ گاز یخچال فریزر

شارژ گاز معمولا زمانی انجام می شود که فرآیند خنک سازی یخچال فریزر بکو به درستی انجام نمی شود و یا یخچال به دلیل وارد شدن هرگونه ضربه دچار نشتی شده باشد. در این شرایط لازم است یک تکنسین متخصص و ماهر عیب یابی، رفع نشتی، وکیوم و شارژ مجدد گاز یخچال بکو را انجام دهد. زیرا این فرآیند به تخصص و تجهیزات پیشرفته نیاز دارد. اگر یخچال فریزر یا ساید بای ساید بکو شما سرمای خود را به دلیل نشتی گاز از دست داده است، میتوانید با نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در مشهد با عصریخ تماس حاصل نمایید.

 

تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال

کمپرسور یا موتور یخچال بکو مهمترین و اصلی ترین قطعات دستگاه است که در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی در کارکرد آن، یخچال با مشکلاتی نظیر عدم ایجاد سرما درون یخچال، سروصدای ناهنجار در حین کارکرد موتور و ... مواجه خواهد شد. در این شرایط می توانید از تکنسین متخصص آی پی امداد برای تعمیر یا تعویض موتور یخچال بکو کمک بگیرید.

 

تعمیر قطعات دیفراست یخچال

سیستم دیفراست یخچال فریزر بکو Beko از تجمع یخ و برفک بر روی کویل های خنک کننده یخچال جلوگیری می کند. اگر سیستم یخ زدایی دچار خرابی شود، منجر به جمع شدن بیش از حد یخ و عملکرد ضعیف سیستم خنک کننده دستگاه خواهد شد. تعمیر قطعات دیفراست یخچال بکو شامل عیب یابی و رفع مشکل المنت، ترمودیسک، ترموفیوز، سنسور دیفراست و برد می شود که تعمیرکار مجرب آی پی امداد می تواند به درستی ایراد سیستم دیفراست را تشخیص داده و آن را رفع کند.

 

تعمیر و تعویض برد یخچال

برد الکترونیکی یخچال فریزر بکو یکی از اصلی ترین بخش ها به حساب می آید که عملکردهای مختلفی مانند تنظیمات دما، سیستم یخ زدایی و سایر موارد را کنترل می کند. اگر ایراداتی در عملکرد برد الکترونیکی وجود داشته باشد، ممکن است با مشکلاتی نظیر اختلال در عملکرد نمایشگر دستگاه، عملکرد نامناسب سیستم یخزدایی، نمایش کدهای خطا و ... مواجه شوید که در این شرایط باید اقدام به تعمیر یا تعویض برد دستگاه خود نمایید. از آنجایی که تعمیرات برد یخچال بکو امری تخصصی است، بهتر است برای انجام آن با شماره تماس گرفته و از تعمیرکاران مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیرات فن موتور (کمپرسور) یخچال

فن کمپرسور یکی از اجزای حیاتی در یخچال است که اگر دچار مشکل شود، کمپرسور به درستی کار نخواهد کرد و در نتیجه می تواند منجر به سرد نکردن یخچال یا از کار افتادگی آن شود. در این شرایط لازم است یک تکنسین متخصص ایراد آن را تشخیص دهد و در صورت نیاز فن موتور را تعمیر یا تعویض نماید. نمایندگی یخچال بکو می تواند در زمینه تعمیر فن کمپرسور یخچال های این برند به شما کمک نماید.

تعمیر یخساز در یخچال

در صورتی که یخ ساز یخچال فریزر و ساید بای ساید بکو یخ تولید نمی کند یا مشکلاتی مانند خارج نشدن یخ از یخساز یا چسبیدن یخ ها به یکدیگر و .. وجود دارد، نیاز به عیب یابی و تعمیرات سیستم یخساز یخچال می باشد. این فرآیند شامل بررسی و تعمیر اجزایی مانند پدال یخساز، شیر ورودی آب یا سنسور یخساز می باشد که تولید یخ را کنترل می کنند. برای تعمیر یخساز یخچال بکو و رفع مشکلات این بخش می توانید با نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد تماس گرفته و در سریع ترین زمان ممکن خدمات مربوطه را در محل خود دریافت کنید.

تعمیرات یخچال فریزر بکو در محل

تعمیر یخچال در محل یکی از خدمات بسیار مهمی است که توسط نمایندگی تعمیر یخچال بکو ارائه می گردد. مشتریان با استفاده از خدمات آی پی امداد، دیگر نیازی به مراجعه به صورت حضوری به نمایندگی نخواهند داشت و از این طریق می توانند در هزینه و زمان خود به میزان زیادی صرفه جویی نمایند. از جمله مزایای خدمات تعمیر یخچال بکو در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در صورت استفاده از خدمات تعمیر یخچال بکو در محل، هزینه های اضافی حذف خواهد شد.
  • دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف مدت زمان زیادی در ترافیک نخواهد بود.
  • مشتریان می توانند مراحل تعمیر را به صورت مستقیم مشاهده کنند.

تعمیرکار یخچال بکو

تعمیر لوازم خانگی مانند یخچال امری بسیار تخصصی است. در صورتی که تعمیرکار نتواند مشکل دستگاه را به درستی تشخیص دهد، تعمیر آن به اشتباه انجام شده و به سایر قطعات نیز آسیب خواهد رسید. از این رو سپردن این کار به نمایندگی یخچال بکو می تواند خیال افراد را از جهت تعمیر صحیح دستگاه آسوده نماید. در ادامه به بررسی ویژگی های تکنسین های مجموعه آی پی امداد خواهیم پرداخت:

  • تعمیرکاران این مجموعه از سابقه طولانی در زمینه تعمیر یخچال بکو برخوردار هستند و آموزش های لازم را دیده اند.
  • مشکل دستگاه را سریعا تشخیص داده و برای حل آن با کمترین هزینه اقدام می‌ کنند.
  • در صورت امکان یخچال را تعمیر کرده و برای تعویض قطعات دستگاه نیز از محصولات با کیفیت و فابریک استفاده می نمایند.
  • لازم به ذکر است که برای تعمیر یخچال بکو، تکنسین متخصص در همین زمینه به محل شما اعزام می شود.