سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه تعمیر یخچال اسنوا به چه عواملی بستگی دارد؟

نحوه تماس با شماره نمایندگی یخچال اسنوا SNOWA در تهران

آی پی امداد نمایندگی یخچال اسنوا می باشد و بیش از نیم قرن است که در زمینه تعمیر یخچال فعالیت می کند. این مجموعه با مجرب ترین تعمیرکاران تبدیل به بزرگترین نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا شده است. نحوه تماس با نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا Snowa در مشهد به شرح زیر است:

  1. برای تماس با نمایندگی با شماره یا تماس بگیرید و یا در سایت آی پی امداد درخواست آنلاین ثبت کنید.
  2. پس از تماس، آدرس پنل کاربری از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.
  3. در پنل کاربری خود می توانید نام تکنسین، کد اشتراک، مدت گارانتی، فاکتور و … را مشاهده کنید.
  4. تعمیرکار یخچال اسنوا با استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر در کمتر از یک ساعت و یا طبق توافق در محل شما حاضر می شود.
  5. در پایان خدمات می توانید گارانتی و فاکتور رسمی را در پنل کاربری خود مشاهده کنید.
  6. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی یخچال اسنوا دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.
  7. همچنین امکان امتیاز دهی به تکنسین یخچال اسنوا از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد وجود دارد.
  8. در پایان کار، کارشناس واحد Happy Call با شما تماس گرفته و سوالات کلیدی در رابطه با رضایت از خدمات را از شما می پرسد.

 

 خدمات آی پی امداد: اگر از لباسشویی این برند استفاده مینمایید، پیشنهاد میشود حتما از خدمات تعمیرکار نمایندگی لباسشویی اسنوا جهت عیب یابی و سرویس استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در تهران

نمایندگی یخچال اسنوا در تهران دارای شعب مختلفی در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران می باشد که انواع خدمات تعمیر یخچال را به مشتریان عزیز در سراسر شهر تهران ارائه می دهد. پس از ثبت درخواست شما، نزدیک ترین تکنسین به محل شما اعزام خواهد شد و می توانید خدمات مربوطه را در سریع ترین زمان دریافت کنید. بنابراین اگر در دستگاه خود با مشکل مواجه شده اید و به دنبال خدمات تعمیر یخچال اسنوا در کمترین زمان ممکن هستید، می توانید با نزدیک ترین شعبه آی پی امداد به محل سکونت خود تماس بگیرید.

تعمیر یخچال اسنوا در محل

تعمیر یخچال اسنوا در محل نیاز به تخصص دارد و به همین دلیل بسیاری از تعمیرگاه های غیرمجاز دستگاه را به خارج از منزل می برند و در نهایت این امر به تعمیر دستگاه با کیفیت پایین ختم می شود. در همین راستا، آی پی امداد برای جلب رضایت مشتریان خود انواع خدمات تعمیر یخچال در محل را ارائه می دهد. مزایای استفاده از خدمات تعمیر یخچال اسنوا در منزل به شرح زیر است:

  • با استفاده از خدمات تعمیرات یخچال در محل هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.
  • دستگاه شما به دلیل عدم جابجایی آسیبی نخواهد دید.
  • در هزینه های تعمیر یخچال فریزر شما صرفه جویی می شود.
  • شما می توانید خدمات تعمیر یخچال خود را از نزدیک نظارت کنید.

 

 خدمات آی پی امداد: به دلیل رضایتمندی اکثریت جهت استفاده از خدمات تعمیر یخچال فریزر اسنوا در آی پی امداد به راه اندازی شعبه نمایندگی تعمیرات اسنوا در کرج پرداخته ایم.

ضمانت تعمیرات در آی پی امداد

مصرف کنندگان یخچال فریزر اسنوا در هنگام خرابی این دستگاه به دنبال نمایندگی مجاز و قابل اعتمادی هستند که در ازای خدمات مربوطه، گارانتی معتبر و طولانی مدت در اختیار آنها قرار دهد. از این رو مرکز تعمیرات آی پی امداد کلیه خدمات تعمیرات یخچال اسنوا را توسط تعمیرکاران متخصص این مجموعه به مشتریان با 3 تا 12 ماه گارانتی شرکتی ارائه کرده است. ارائه گارانتی توسط آی پی امداد کیفیت خدمات ارائه شده و قطعات مورد استفاده برای تعمیر دستگاه را تضمین می کند. همچنین کاربران می توانند وارد پنل کاربری خود در سایت مجموعه شده و باقیمانده مدت گارانتی یخچال خود را بررسی کنند. یک کارشناس از ابتدا تا پایان دوره گارانتی نیز از شما پشتیبانی خواهد کرد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در آی پی امداد

در تعمیرگاه های غیر مجاز تعمیر یخچال فریزر اسنوا با استفاده از قطعات بی کیفیت و تعمیرکاران کم تجربه انجام می شود. در نتیجه یخچال شما نه تنها تعمیر نمی شود، بلکه مشکلات آن بیشتر خواهد شد. نمایندگی یخچال اسنوا  آی پی امداد با استفاده از ابزارهای پیشرفته و تعمیرکاران مجرب یخچال شما را عیب یابی و تعمیر می کند. برخی از مهمترین مزایای استفاده از خدمات تعمیرات یخچال اسنوا در آی پی امداد عبارتند از:

  • آی پی امداد همواره در استفاده از آخرین تکنولوژی های تعمیرات پیشگام بوده و این افتخار را دارد که رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند.
  • تمرکز اصلی این مجموعه احترام به حقوق مشتری است.
  • لذا کلیه تعرفه های این مرکز مطابق با قیمت های تعیین شده توسط نهادهای نظارتی مربوطه می باشد.
  • همچنین این مرکز خدمات تعمیر یخچال فریزر اسنوا در محل را برای رضایت مشتریان خود به خدمات خود اضافه کرده است.
  • استفاده از خدمات این مرکز تا 75 درصد در هزینه های شما صرفه جویی می کند.
  • تعمیرکاران یخچال اسنوا در اسرع وقت و کمتر از یک ساعت پس از ثبت درخواست مشتری حضور خواهند داشت.

نمایندگی قطعات یخچال اسنوا کجاست؟

یکی از سوالات متداول در هنگام خراب شدن هریک از قطعات یخچال، یافتن نمایندگی قطعات یخچال اسنوا در تهران است که بتواند قطعات یدکی فابریک و باکیفیت این محصول را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. این روزها شرکت های زیادی هستند که قطعات یخچال اسنوا را به فروش می رسانند، اما ممکن است قطعات ارائه شده توسط برخی از این مراکز کیفیت لازم را نداشته باشد و باعث خرابی مجدد یخچال شما شود. بنابراین بهتر است قطعات معیوب یخچال اسنوا خود را از مراکز معتبر تهیه کنید. آی پی امداد یکی از مراکزی است که می تواند قطعات اصلی یخچال شما را در اختیارتان قرار دهد. بنابراین می توانید برای تهیه قطعات یدکی و تعمیر یخچال اسنوا خود با کارشناسان آی پی امداد تماس بگیرید.

تعمیرات یخچال اسنوا توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

زمان تعمیر یخچال اسنوا بستگی به نوع خرابی و عیب دستگاه شما دارد. اگر به دنبال پاسخ به این سوال هستید که تعمیر یخچال چقدر طول می کشد، می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا تماس بگیرید. تعمیرکاران نمایندگی مجاز آی پی امداد می توانند به سرعت به منزل شما مراجعه کرده و یخچال شما را تعمیر کنند.

پس از تماس با نمایندگی برای تعمیر یخچال و اعزام تکنسین متخصص به محل مورد نظر شما، دستگاه به صورت کاملا تخصصی عیب یابی و بررسی می شود. با استفاده از خدمات تعمیر یخچال اسنوا در این نمایندگی می توانید به سرعت مشکل دستگاه خود را برطرف کنید. همچنین از آنجایی که نیازی به بردن دستگاه معیوب خود به تعمیرگاه نیست، در زمان صرفه جویی زیادی خواهید کرد و در نتیجه تعمیرات دستگاه زودتر به پایان می رسد.

تعمیرکار یخچال فریزر و ساید بای ساید اسنوا

یکی از مهم ترین مسائلی که مصرف کنندگان در مواجهه با هرگونه مشکل در یخچال اسنوا باید به آن توجه کنند، این است که تعمیر یخچال خود را به تعمیرکاران متخصص بسپارند؛ زیرا سپردن این امر مهم به افراد غیر حرفه ای می تواند آسیب بیشتری به دستگاه وارد کند. در نتیجه بهترین راه استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در آی پی امداد می باشد.

 

 خدمات آی پی امداد: اگر به دنبال سرویس و عیب یابی دستگاه خود طبق متد روز اروپا هستید حتما از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا در آی پی امداد بهره مند شوید.

مختصری از تاریخچه شرکت اسنوا

اسنوا Snowa یک شرکت تولید کننده انواع لوازم خانگی است که در سال 1384 توسط محمد رضا دیانی در شهر مورچه‌ خورت اصفهان تاسیس شد. نام این برند از مخفف ارکان ساختار نوین ایران گرفته شده است که یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی انتخاب می باشد. این برند در ابتدای کار اقدام به تولید و عرضه محصولاتی نظیر کولر آبی و اجاق گاز نمود و طی سال ها حضور در این عرصه توانست اقدام به عرضه محصولات دیگری نظیر یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون و … نماید. با شناخته شدن این برند و حضور گسترده تر آن در میان مصرف کنندگان ایرانی، محصولات بیشتری توسط آن تولید و به بازار عرضه شد.

همچنین شرکت اسنوا، هولدینگی از 5 شرکت دیگر بوده که در زمینه های مختلفی نظیر بازرگانی، گردشگری، اقتصادی، فولاد و پتروشیمی نیز فعالیت می کند. برند اسنوا از از ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته به همراه باکیفیت ترین قطعات اولیه برای تولید محصولات خود استفاده کرده و تکنولوژی های روز دنیا را در تولیدات خود به کار برده است. این روزها نمایندگی اسنوا با داشتن بیش از 140 شعبه و فروشگاه های مختلف در سراسر کشور، یکی از مطرح ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که میتوان محصولات این برند را در بسیاری از خانه های مصرف کنندگان ایرانی مشاهده نمود.

تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا

یخچال های ساید برند اسنوا به دلیل تکنولوژی مدرن و امکاناتی که در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند، بسیار محبوب شده اند. اگرچه قطعات به کار رفته در این یخچال ها کیفیت مناسبی دارند، اما ممکن است با گذشت زمان دچار مشکلاتی شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا می تواند در زمینه رفع ایرادات محصولات این برند به شما کمک نمایند. برای استفاده از این خدمات می توانید با آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

سری یخچال های ساید بای ساید اسنوا

یخچال ساید بای ساید اسنوا مدلی است که دارای دو محفظه عمودی در کنار هم بوده و فریزر در یک طرف و یخچال در طرف دیگر قرار دارد. این طراحی فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. یخچال های ساید بای ساید برند اسنوا دارای ویژگی هایی مانند آبسردکن و یخساز روی درب، قفسه های قابل تنظیم، تنظیمات کنترل دما و محفظه های متعدد برای چینش بهتر مواد غذایی هستند. بخش های فریزر و یخچال دارای درب های جداگانه ای می باشند که به کاربران این امکان را می دهد تا به هر محفظه به صورت جداگانه دسترسی داشته باشند. این مدل یخچال فریزر برای خانواده هایی که دارای جمعیت زیادی هستند و گنجایش داخلی بیشتری را ترجیح می دهند، ایده آل است.

سری یخچال های دوقلو اسنوا

یخچال های دوقلو اسنوا که به یخچال های دو درب نیز معروف هستند، معمولا از دو محفظه مجزا تشکیل شده اند که هر کدام درب مخصوص به خود را دارند. این محفظه ها را می توان در دماهای مختلف تنظیم کرد و کاربران می توانند انواع مواد غذایی را با توجه به نیازهای خاص خود در آنها ذخیره کنند. یخچال های دوقلو دارای قفسه های قابل تنظیم، بخش مخصوص به سبزیجات و میوه ها و کشوهایی وسیع هستند. برخی از این مدل‌ ها ویژگی‌ هایی مانند یخساز و آبسردکن را نیز در اختیار دارند. یخچال های دوقلو برای کسانی مناسب هستند که به نیاز به گنجایش زیاد و فضای محدودی دارند که در این شرایط می توانند فریز و یخچال را به صورت جداگانه از یکدیگر قرار دهند.

اگر با مشکلاتی در یخچال فریزر ساید بای ساید یا دوقلو اسنوا خود مواجه شده اید، می توانید تعمیرات آن را به تکنسین های متخصص و ماهر آی پی امداد بسپارید.

تعمیرات انواع مدل های یخچال فریزر اسنوا

این روزها برند اسنوا مدل های متنوعی از یخچال فریزرهای تک درب و دو درب را ارائه می دهد که هریک از آنها می توانند برای خانواده های کم جمعیت یا پرجمعیت بسیار مناسب باشند. اما نکته ای که باید به آن توجه شود، این است که تعمیرات این مدل یخچال ها باید توسط تکنسین متخصص در این زمینه انجام شود. تعمیرکاران مجرب آی پی امداد با تخصص در زمینه تعمیر انواع مدل های یخچال فریزر اسنوا می توانند در این زمینه به شما کمک نمایند.

یخچال فریزر اسنوا مدل تک درب

یخچال تک درب یک مدل جمع و جور و ساده با یک درب برای هر دو قسمت فریزر و یخچال است. این مدل یخچال اسنوا به دلیل طراحی صرفه جویی در فضا طرفداران زیادی دارد و از آن برای آشپزخانه های کوچک تر یا فضاهای محدود استفاده می شود. یخچال های تک درب این برند با وجود اندازه کوچک، ظرفیت مناسبی دارند. این مدل ها دارای یک محفظه با قفسه های قابل تنظیم برای فریزر و یخچال می باشند و از گزینه های مقرون به صرفه و کم مصرف همراه با نگهداری آسان به شمار می آیند. این مدل یخچال ها برای افراد یا خانواده های کوچک که نیاز به گنجایش کمتری دارند، مناسب می باشد.

یخچال اسنوا مدل فریزر در بالا

یخچال مدل فریزر بالا که به عنوان یخچال فریزر بالا نیز شناخته می شود، دارای یک محفظه فریزر در بالا و یک بخش یخچال بزرگ تر در زیر است. این طراحی قابلیت یک چیدمان مناسب را به کاربر ارائه می دهد که به بخش فریزر دسترسی آسانی وجود داشته و بخش یخچال فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی تازه رادر اختیار مصرف کننده قرار می دهد. این یخچال ها مقرون به صرفه و کارآمد بوده برای افراد یا خانواده های کوچک یا متوسط مناسب است.

یخچال اسنوا مدل فریزر در پایین

یخچال مدل فریزر پایین دارای یک محفظه فریزر در پایین است که معمولا به شکل یک کشو یا درب چرخشی است و بخش یخچال در بالای آن قرار دارد. این طراحی امکان دسترسی راحت به مواد غذایی تازه را برای کاربر فراهم می کند و نیاز به خم شدن مکرر افراد را کاهش می دهد. مدل‌ های فریزر پایین برند اسنوا دارای ویژگی‌ هایی مانند یخساز یا آبسردکن می باشند. در این مدل ها قسمت یخچال دارای محفظه های بزرگی بوده و برای کسانی مناسب است که به گنجایش داخلی بیشتری در قسمت یخچال و فریزر نیاز دارند.

در صورتی که نیاز به تعمیر هریک از این مدل های یخچال فریزر اسنوا دارید، می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید تا تعمیرکاران مجرب آی پی امداد در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شوند.

مشکلاتی که توسط نمایندگی یخچال اسنوا رفع می شوند

در این قسمت تکنسین های متخصص آی پی امداد رایج ترین ایرادات یخچال اسنوا را توضیح داده اند تا در صورت نیاز بتوانید از خدمات مورد نیاز خود توسط تعمیرکاران این مجموعه استفاده نمایید.

ارورهای یخچال اسنوا

بررسی و رفع خطاهای یخچال اسنوا از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا تضمین کننده عملکرد صحیح یخچال می باشد. اگر علت بروز ارورهای یخچال اسنوا شناسایی و رفع نشوند، می‌ توانند منجر به ایجاد مشکلات مختلفی مانند نوسانات دما، مصرف زیاد انرژی و خنک نشدن یخچال و … شوند. با رفع این کدهای اخطار، یخچال می تواند دمای مناسب و کارکرد صحیح خود را حفظ کرده و خرابی آن نیز پیشگیری شود. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد می توانند در زمینه عیب یابی ارور یخچال اسنوا و رفع آن به شما کمک نمایند.

شارژ گاز یخچال فریزر اسنوا

در صورتی که یخچال شما نشتی گاز داشته و یا گاز آن کم باشد، عملیات سرماسازی آن به درستی انجام نشده و یا به صورت یکسره کار خواهد کرد. مراحل شارژ گاز شامل نشت یابی و رفع نشت، شستشوی مدار و سرویس کامل، شارژ گاز طبق اصول مهندسی، تعویض فیلتر درایر و .. می باشد. شارژ گاز یخچال نیاز به تخصص در محل دارد و باید توسط تعمیرگاه مجاز یخچال اسنوا در آی پی امداد انجام شود.

تعمیر و تعویض درب یخچال اسنوا

اگر درب یخچال فریزر یا ساید بای ساید اسنوا شما دچار آسیب دیدگی شده و یا به دلیل خرابی لوله ها، فرسودگی لاستیک و … به درستی بسته نشود، هوای گرم وارد محفظه یخچال شده و منجر به کاهش سرمای دستگاه خواهد شد. بنابراین لازم است هریک از اجزای درب یخچال به صورت دقیق بررسی شده و قطعات معیوب آن تعمیر یا تعویض شوند. برای تعمیرات درب یخچال اسنوا خود می توانید با نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

تعویض فیلتر آب یخچال اسنوا

تعویض فیلتر یخچال اسنوا برای حفظ کیفیت آب از اهمیت زیادی برخوردار است. به طور کلی فیلتر تصفیه آب یخچال بهتر است هر شش ماه یکبار و یا به هنگام روشن شدن چراغ هشدار فیلتر روی نمایشگر یخچال تعویض شود. در صورتی که فیلتر در زمان لازم تعویض نشود، منجر به آلودگی آب دستگاه و بروز ایراداتی در عملکرد سیستم آبسردکن و یخساز خواهد شد. از این رو برای تهیه فیلتر آب مناسب یخچال خود و تعویض آن می توانید از کارشناسان مجموعه آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال اسنوا

تعمیر و تعویض به موقع موتور یخچال بسیار مهم است؛ زیرا موتور وظیفه گردش مبرد و حفظ دمای مطلوب داخل دستگاه را بر عهده دارد. اگر موتور دچار خرابی شود، یخچال به سختی خنک می شود. تعمیر یا تعویض کمپرسور یخچال فریزر و ساید بای ساید نیاز تخصص و مهارت زیادی دارد و هرگونه اشتباه در زمینه تهیه و تعویض کمپرسور مناسب یخچال می تواند منجر به از کار افتادگی کامل دستگاه شود. بنابراین بهتر است برای انجام این کار با شماره 02158941 تماس بگیرید و از تکنسین های آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال ساید بای ساید اسنوا

تعمیر و تعویض برد یخچال برای رفع مشکلات الکتریکی و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه ضروری است. برد یخچال عملکردهای مختلفی مانند تنظیم دما، سیستم یخزدایی و … را کنترل می کند. اگر برد معیوب یا آسیب دیده باشد، عملکرد بخش های مختلف دستگاه با اختلال مواجه خواهد شد. در این شرایط تعمیرکار متخصص آی پی امداد اجزای برد و اتصالات آن را با تجهیزات مخصوص بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر خواهد کرد.

تعمیرات فن موتور یخچال اسنوا

وظیفه فن کمپرسور یخچال، خنک سازی یکنواخت محفظه یخچال و فریزر و جلوگیری از داغ شدن موتور به هنگام کار است. در صورتی که این فن خراب شود، فشار زیادی به کمپرسور وارد شده و یخچال نیز به خوبی خنک نخواهد شد. بنابراین لازم است فن و اجزای آن بررسی شده و در صورتی که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، باید با یک فن جدید جایگزین شود. تعمیرکار متخصص و مجرب آی پی امداد می تواند در این امر به شما کمک نماید.

تعمیر قطعات دیفراست یخچال ساید بای ساید اسنوا

تعمیر سیستم یخ زدایی یخچال برای جلوگیری از جمع شدن بیش از حد برفک و آب در داخل دستگاه بسیار مهم است. اگر سیستم یخ زدایی دچار خرابی شود، برفک روی سیم پیچ های اواپراتور جمع شده و جریان هوا را مسدود کرده و سرمای یخچال را کاهش دهد. در همین راستا، تکنسین آی پی امداد اجزای سیستم دیفراست نظیر برد، المنت، سنسور، ترمودیسک، ترموفیوز و سایر بخش های مرتبط را عیب یابی و تعمیر خواهد کرد.

تعمیر یخساز در یخچال فریزر و ساید بای ساید اسنوا

اگر یخساز خراب شود، می تواند منجر به عدم تولید یخ، کند خارج شدن یخ، آب شدن یخ ها و … شود. بنابراین لازم است اجزای یخساز نظیر پدال، موتور، اهرم و … مورد بررسی قرار بگیرند. خراب شدن هریک از این قطعات می تواند باعث کار نکردن صحیح یخساز شود که در صورت نیاز باید اقدام به تعمیر یخساز یخچال اسنوا خود توسط تعمیکراران متخصص مجموعه آی پی امداد نمایید.

 پیشنهاد آی پی امداد: تعمیر انواع اجاق گاز، فر گاز، رومیزی، مبله و توکار در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اسنوا در آی پی امداد با بالاترین کیفیت انجام میگردد.

استفاده از خدمات سرویس یخچال اسنوا در آی پی امداد

یکی از چیزهایی که همه ما بارها شنیده ایم، این است که اگر دستگاه به درستی سرویس میشد، هیچ خرابی در آن رخ نمی داد. اما مشکل اینجاست که اکثر مصرف کنندگان از مزایای سرویس یخچال اسنوا اطلاعی ندارند. اگر اطلاعاتی در مورد این مسئله ندارید، با ما همراه باشید تا با کمک تعمیرکار یخچال اسنوا این موضوع را بررسی کنیم:

  • تصور کنید که قطعه ای به درستی کار نمی کند و به دلیل نداشتن دانش فنی از آن اطلاعی ندارید. به همین دلیل سایر قسمت های دستگاه شما نیز آسیب می بیند.
  • تعمیرکار یخچال اسنوا با مراجعه به منزل شما این موضوع را بررسی می کند و اگر قطعه ای به درستی کار نمی کند، ایراد آن را برطرف خواهد کرد.
  • در ضمن هر دستگاهی روش نگهداری خاص خود را دارد و در صورت عدم نگهداری صحیح ممکن است با خرابی های مختلف و متعددی مواجه شود. این موضوع نیز در زمان مراجعه تعمیرکار بررسی خواهد شد.
  • در صورت استفاده از خدمات سرویس منظم یخچال فریزر خود می توانید از صرف هزینه های سنگین برای تعمیرات دستگاه پیشگیری نمایید.

هزینه تعمیر یخچال فریزر اسنوا

اصلی ترین دغدغه مصرف کنندگان در زمان خرابی یخچال فریزر، هزینه ای است که برای تعمیرات آن صرف می شود. از این رو در این بخش قصد داریم به بررسی هزینه تعمیرات یخچال اسنوا در نمایندگی مجاز آی پی امداد بپردازیم. به طور کلی تفاوت هزینه تعمیر یخچال در این مجموعه به دلایل زیر است:

  • نوع خرابی و آسیب دیدگی هریک از قطعات یخچال
  • استفاده از قطعات اصلی یا متفرقه
  • مدت گارانتی خدمات ارائه شده در مرکز آی پی امداد