سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خدمات پس از فروش یخچال فریزر هایسنس

چه زمانی با نمایندگی تعمیر یخچال هایسنس در تهران تماس بگیرید؟

  • اگر در یخچال هایسنس خود صدای عجیبی شنیدید، اگر کمپرسور اتومات نکرده و یخچال به صورت یکسره کار می کند باید بدانید یخچال شما دچار نقص در عملکرد شده است.اگر داخل کابین یخچال تان گرم است و مواد غذایی را سرد نمی کند دچار مشکل افت سرما شده که باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر یخچال هایسنس در تهران تماس بگیرید.
  • چنانچه یخچال پر از یخ زدگی و تشکیل برفک شده باشد باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه یخچال هایسنس تماس حاصل فرمایید.
  • اگر در طبقات یا زیر جا میوه ای آب مشاهده کردید یا زمانی که بدنه یخچال را لمس کردید و دچار برق گرفتگی شده یا این کیه اگر بعد از زدن دوشاخه به پریز برق یخچال روشن نشده و هیچ عکس العملی نشان نداد باید باید فورا رفع ایراد شود و با نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال هایسنس در تهران Hisense تماس حاصل فرمایید.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی هایسنس

نمایندگی و تعمیرگاه تخصصی یخچال هایسنس در تهران Hisense

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر هایسنس

  1. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال هایسنس.
  2. داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر یخچال فریزر هایسنس است.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال و ساید بای ساید هایسنس

  • یخچال فریزر اصلا کار نمی‌کند.
  • یخچال فریزر سرد نمی‌کند.
  • دمای یخچال فریزر خیلی پایین است و مواد غذایی یخ می زنند.
  • یخچال فریزر برفک می‌زند (سیستم دیفراست کار نمی‌کند).
  • ته یخچال فریزر آب جمع می‌شود یا کف آشپزخانه خیس است.
  • صدای یخچال فریزر خیلی زیاد است.
  • آب سردکن یا یخ ساز یخچال فریزر کار نمی‌کند.
  • یخچال فریزر تراز نیست و درب یخچال فریزر درست بسته نمی‌شود.

 

راهنمای خدمات پس از فروش یخچال فریزر هایسنس در تهران

درصورتی‌که یخچال شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد می‌تواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال فریزر هایسنس در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر مرکزی یخچال فریزر هایسنس از این خدمات بهره‌مند شوید. اما اگر شما به هر دلیلی از جمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش یخچال فریزر هایسنس بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا مرکز تعمیرات لوازم خانگی هایسنس تعمیرگاه پشتیبان سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر یا ساید بای ساید هایسنس خود به دست آورید. ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.

 

چرا پشتیبان سرویس را برای تعمیر یخچال هایسنس انتخاب می‌کنیم

پشتیبان سرویس بهترین و قابل اعتمادترین گزینه‌ی شما برای تعمیر یخچال فریزر هایسنس و یا سرویس آن می‌باشد. با دارای چندین مرکز با تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه هستیم که می‌توانند همه‌ی مشکلات و ایرادات یخچال فریزر شما را با هر نوع برند و مدلی تعمیر کنند. تکنسین‌های ما در نمایندگی تعمیر یخچال هایسنس به تعمیر مشکلات عمومی یخچال فریزرها، مانند سرد نکردن، روشن نشدن، خراب آب‌سردکن یا یخ‌ساز، کارکرد دائمی دارای تجربه‌ی کافی می‌باشند.

 

درباره لوازم خانگی هایسنس Hisense

تعمیر یخچال های سنس

هایسنس، (Hisense) شرکت لوازم خانگی هایسنس Hi sense

های سنس یک شرکت چینی است، که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. شرکت های‌سنس در سال 1969 راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای 15 کارخانه تولیدی در جمهوذی خلق چین و بیش از 60 شرکت تابعه در آسیا، آمریکا، اروپا و آفریقا می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر چینگ‌دائو، جمهوری خلق چین قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازارهای بورس اوراق بهادار هنگ کنگ و بورس شانگهای معامله می‌شود.

سوالاتی که درباره نمایندگی رسمی تعمیرات هایسنس پرسیده می‌شود؟

  • شماره تلفن نمایندگی رسمی تعمیر یخچال هایسنس در تهران چند است؟
  • آدرس نمایندگی رسمی تعمیر لوازم خانگی هایسنس در تهران کجاست؟
  • آیا هایسنس در تهران خدمات پس از فروش لوازم خانگی دارد؟
  • خدمات پس از فروش هایسنس به چه صورت انجام می‌شود؟
  • گرفتن فاکتور و برگه ضمانت رسمی بعد از انجام تعمیرات توسط نمایندگی هایسنس برای من چه سودی دارد؟
  • چطور به نمایندگی تعمیرات هایسنس برای لوازم منزل خود نیاز پیدا نکنیم؟
  • چطور یک نمایندگی رسمی تعمیرات هایسنس پیدا کنیم؟
  • چه ضرورتی دارد تعمیرات خود را به نمایندگی هایسنس بسپاریم؟

چطور یک نمایندگی رسمی تعمیر یخچال هایسنس پیدا کنیم؟

اگر شما به از مرکز 118 شماره تماس یک مرکز نمایندگی رسمی تعمیرات هایسنس را طلب نمائید حداقل 150 شماره تماس فقط در تهران به شما خواهد داد!!! متاسفانه این مراکز همگی نمایندگی رسمی تعمیرات هایسنس نیستند و صرفا تعمیرگاه لوازم منزل می‌باشند. ما در تهران و سایر شهرستان‌ها چندین نمایندگی رسمی تعمیرات هایسنس داریم که دارای مجوز رسمی هستند.

شما باید از مرکزی که می‌خواهید با آن کار کنید این نکته را کامل بپرسید که آیا مجوز رسمی به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات هایسنس دارد یا خیر.

یکی از راه‌هائی که می‌توان از معتبر بودن خدمات پس از فروش هایسنس این مراکز با خبر شد. این است که از آنها ضمانت‌نامه رسمی تعمیرات را طلب نماییم. تمام مراکزی که به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال هایسنس فعالیت می‌کنند. باید بعد از انجام تعمیرات لوازم منزل، آن را به مدت حداقل یک سال ضمانت نمایند. حال بعد از اینکه تعمیرات خود را به نمایندگی رسمی تعمیرات هایسنس سپردیم لازم است نکاتی را درباره بعد از اتمام تعمیرات بدانیم.

سوالات متداولی که شاید شما هم تمایل به دانستن آن داشته باشید.

شما از چه راه‌هایی می‌توانید با پشتیبان سرویس در ارتباط باشید؟

شما می‌توانید از طریق فرم تماس آنلاین، تماس با شعب تعمیرگاهی و ارسال ایمیل با پشتیبان سرویس در ارتباط باشید. اولویت رسیدگی، با فرم سفارش آنلاین می‌باشد.

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال هایسنس چند است؟

شما برای خرید نصب و تعمیر یخچال هایسنس باید با نمایندگی یخچال هایسنس به شماره تلفن های 44859017 – 22899227 -021 تماس بگیرید و گزارش نصب و خرابی را به ما اعلام کنید. تعمیرکار در کمتر از یک ساعت به منزل شما مراجعه میکند.

آیا خدمات‌دهی مراکز تعمیراتی پشتیبان سرویس به‌صورت 24 ساعته است؟

ساعات کاری نمایندگی تعمیر یخچال هایسنس در تهران از 8 صبح تا 8 بعد از ظهر معین شده است و در این ساعات پاسخگویی از طریق تماس تلفنی شما با دفاتر تعمیرگاهی هستیم اما شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با ثبت درخواست تعمیرات آنلاین با ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن به این درخواست‌ها رسیدگی شود.

پشتیبان سرویس در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

وظیفه اصلی نمایندگی پشتیبان سرویس ارائه تعمیرات و خدمات سرویس لوازم خانگی به محصولات خریداری‌شده هایسنس است که از جمله می‌توان به سرویس، نگهداری و تعمیرات تخصصی یخچال فریزر هایسنس در تهران اشاره نمود.

خدمات‌دهی پشتیبان سرویس محدود به چه مناطقی است؟

تمامی خدمات تعمیراتی مربوط به شهر تهران و حومه بوده که در صورت نیاز شما می‌توانید در هر شهر یا استانی که هستید، با تماس با مرکز 118 آن شهر درخواست شماره تلفن نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال هایسنس را داشته باشید.

آیا پشتیبان سرویس تأمین‌کننده قطعات و لوازم‌یدکی نیز می باشد؟

تخصص پشتیبان سرویس در حوزه تعمیر و نگهداری لوازم خانگی است و تمامی قطعاتی که در انبارهای شرکت موجود می‌باشد برای مصرف داخلی تعمیرکاران و تکنسین ها در نظر گرفته‌شده و به‌هیچ‌عنوان قطعات به‌صورت جدا به مشتری فروخته نمی‌شود.

نمایندگی تعمیر یخچال هایسنس Hisense

خدمات پس از فروش هایسنس در تهران _ Hi sense _ Hisense نمایندگی هایسنس غرب تهران _ نمایندگی مرکزی هایسنس _ هایسنس _ های سنس _ نمایندگی های هایسنس _ نمایندگی تعمیرات هایسنس _ نمایندگی یخچال هایسنس _ شماره تلفن خدمات پس از فروش هایسنس _ تعمیرگاه مجاز هایسنس در تهران _ تعمیرگاه مجاز یخچال هایسنس _ تعمیرگاه هایسنس _ تعمیرگاه Hisense _ خدمات پس از فروش Hisense _ نمایندگی تعمیرات Hisense _ مرکز تعمیرات تعمیر یخچال هایسنس _ خدمات ساید هایسنس در تهران تعمیرات ساید بای ساید هایسنس در تهران _ نمایندگی ساید بای ساید هایسنس _تعمیرگاه ساید بای ساید هایسنس _ تعمیرگاه

تعمیرات یخچال فریزر هایسنس در غرب تهران _ نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هایسنس در شرق تهران

 

ارائه خدمات تعمیرات یخچال فریزر هایسنس در تمام نقاط تهران

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال هایسنس در تهران مناطق تهران نیرو هوایی پیروزی صفا افسریه بهارستان دروازه شمیران شکوفه کیان شهر مشیریه شهر ری نازی آباد میدان خراسان خاوران نیاوران جردن میرداماد پارک وی پاسداران شریعتی گاندی سیدخندان ولی عصر ظفر سعادت آباد زعفرانیه فرمانیه الهیه هفت تیر فرشته دروس کاشانک یوسف آباد عباس آباد نارمک هفت‌حوض رسالت مجیدیه بهار سبلان دردشت علم و صنعت پیروزی حکیمیه پلیس کرمان امام حسین (علیه السلام) تهران‌نو هنگام فرجام دلاوران پونک صادقیه جنت آباد فرحزاد شهرک اکباتان فردوس شهران شهر زیبا ستارخان گیشا ایوانک جلال آل احمد شهرک غرب آزادی مرزداران سردار جنگل دهکده اوین.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات یخچال هایسنس به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.