سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر یخچال فریزر بکو و سرویس در محل توسط عصریخ

مزایای سفارش تعمیرات آنلاین در نمایندگی تعمیر یخچال بکو

 

 

شما برای تعمیرات یخچال بکو در هر ساعت از شبانه روز در هر 7 روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید فرم سفارش تعمیرات به صورت آنلاین فوری پر کنید تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران با شما تماس بگیرند و برای حل مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

چه زمانی با نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران تماس بگیرید؟

اگر در یخچال بکو خود صدای عجیبی شنیدید، اگر کمپرسور اتومات نکرده و یخچال به صورت یکسره کار می کند. باید بدانید یخچال شما دچار نقص در عملکرد شده است. اگر داخل کابین یخچال تان گرم است و مواد غذایی را سرد نمی کند. دچار مشکل افت سرما شده. که باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران تماس بگیرید.

چنانچه یخچال پر از یخ زدگی و تشکیل برفک شده باشد. باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه یخچال بکو تماس حاصل فرمایید.

اگر در طبقات یا زیر جا میوه ای آب مشاهده کردید. یا زمانی که بدنه یخچال را لمس کردید. و دچار برق گرفتگی شده. یا اینکه اگر بعد از زدن دوشاخه به پریز برق یخچال. روشن نشده و هیچ عکس العملی نشان نداد. باید فورا رفع ایراد شود و با نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال بکو در تهران تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

نمایندگی یخچال کندی

نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تمام مناطق تهران به صورت فوری شما میتوانید فرم سفارش تعمیرات آنلاین را پر کنید تا از خدمات شبانه روزی ما بهره مند شوید. بعد از ثبت سفارش تعمیرات فورا یکی از تعمیرکار های یخچال بکو ما با شما تماس میگیرند و برای رفع مشکل فورا به محل شما مراجعه می کنند. نمایندگی بکو در تمام مناطق غرب شرق شمال و جنوب تعمیرگاه فعال دارد. تعمیرگاه بکو در غرب پونک سعادت آباد صادقیه منطقه شمال نیاوران قلهک پاسداران منطقه شرق نارمک تهرانپارس پیروزی افسریه و مناطق جنوب تهران شهر ری خاوران شوش کیان شهر خانی آباد عبدل آباد بریانک سرسبیل مهرآباد می باشد.

 

راهنمای خدمات پس از فروش یخچال بکو

در صورتی که یخچال ساید بکو شما دارای برگه گارانتی نمایندگی تعمیر یخچال بکو باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال بکو در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر مرکزی بکو از این خدمات بهره‌مند شوید.اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش یخچال فریزر بکو بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه مرکزی بکو تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال یا ساید بای ساید بکو خود به دست آورید.

 

ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.

 

چرا پشتیبان سرویس را برای تعمیر انتخاب می‌کنیم

پشتیبان سرویس بهترین و قابل اعتمادترین نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو در تهران می‌باشد. ما دارای چندین مرکز با تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه هستیم که می‌توانند همه‌ی مشکلات و ایرادات یخچال فریزر شما را با هر نوع برند و مدلی تعمیر کنند. تکنسین‌های ما در زمینه تعمیر مشکلات عمومی یخچال فریزرها، مانند سرد نکردن، روشن نشدن، خرابی آب‌سردکن یا یخ‌ساز، کارکرد دائمی دارای تجربه‌ی کافی می‌باشند.

 

نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران

بکو محصول آلمان و ترکیه را چقدر می‌شناید

شرکت تولیدکننده لوازم خانگی ترکیه‌ و یکی از برندهای معتبر به نام….است و توسط کوچ هولدینگ مدیریت می‌شود. این شرکت در سال 1967 در استانبول توسط وهبی کوچ بنیانگذار کوچ هولدینگ تأسیس شد. تا امروز نیز فعالیت خود را به عنوان یکی از بزرگترین. تولید کنندگان صنعت لوازم خانگی اروپا ادامه داده است. و رقیب جدی برندهای اروپایی به حساب می‌آید. اینجا نمایندگی تعمیر یخچال بکو در شرق غرب شمال و جنوب تهران می باشد.

 

beko

بکو در سال 2004 شرکت آلمانی گروندیگ را خریداری کرد و در ژانویه 2005 بکو و رقیب اصلی آن یعنی شرکت…. بیش از نیمی از تلویزیون اروپا را تولید کردند. در ژوئن 2009 تصمیم گرفته شد که بکو با شرکت آرچ..ل.یک ادغام شود. هم اکنون تعدادی از محصولات آر..ل.یک مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی با برند بکو ارائه می‌شود. و نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال بکو راهی بازار می شود.

 

 

 

نمایندگی یخچال بکو

در سال های گذشته به دلیل کمبود تکنسین های یخچال فریزر در زمینه تعمیر یخچال بکو مشتریان محترم مجبور بودند برای تعمیرات حتی جزئی ، یخچال خود را با سختی فراوان حمل و به نمایندگی یخچال فریزر بکو منتقل نمایند. که این کار بسیار پر هزینه بوده و امکان آسیب دیدگی وسیله حین حمل و نقل نیز وجود داشت، همچنین باید یخچال فریزر مدت ها در تعمیرگاه می‌ماند تا تعمیر شود.

اما امروزه با وجود تعمیرگاه های نمایندگی‌ یخچال بکو در سراسر کشور و تهران باعث شده افراد حین مواجه شدن با خرابی یخچال به راحتی با نمایندگی‌های مربوطه تماس بگیرند. و سفارش تعمیرات یخچال خود را ثبت کنند و در کمترین زمان مشکل یخچال را رفع کنند.

 

نمایندگی یخچال فریزر بکو

کارشناسان تیم پشتیبان سرویس بعد از تماس تلفنی یا ثبت تعمیرات آنلاین ابتدا سعی میکنند مشکلات جزئی را تلفنی حل کنند و یا به محل مراجعه و با شکیبایی مشکل یخچال ساید را بدون خارج کردن یخچال از محل تعمیر کرده و در صورت لزوم تعمیر قطعه‌ در کارگاه، بعد از رفع مشکل دوباره به محل بازگرداند و با دقت نصب و راه اندازی کنند.

تیم پشتیبان سرویس خیال شما را راحت و آسوده کرده و باعث شده تا دیگر نگران تعمیر یخچال بکو نباشید. در صورت بروز مشکل به راحتی می توانند آن را در محل تعمیر نمایند. همچنین نکته اساسی این است که با استفاده از خدمات تعمیر یخچال فریزر در منزل دیگر نیازی به حمل و نقل نیست.

 

 

نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران

سوالات متداولی که شاید شما هم تمایل به دانستن آن داشته باشید.

شما از چه راه‌هایی می‌توانید با پشتیبان سرویس در ارتباط باشید؟

شما می‌توانید از طریق فرم تماس آنلاین، تماس با شعب تعمیرگاهی و ارسال ایمیل با پشتیبان سرویس در ارتباط باشید. اولویت رسیدگی، با فرم سفارش آنلاین می‌باشد.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال بکو چند است؟

شما برای خرید نصب و تعمیر یخچال بکو باید با نمایندگی یخچال beko به شماره تلفن های 44859017 – 22899227 -021 تماس بگیرید و گزارش نصب و خرابی را به ما اعلام کنید. تعمیرکار در کمتر از یک ساعت به منزل شما مراجعه میکند.

 

آیا خدمات‌دهی مراکز تعمیراتی پشتیبان سرویس به‌صورت 24 ساعته است؟

ساعات کاری نمایندگی تعمیر یخچال بکو از 8 صبح تا 8 بعد از ظهر معین شده است و در این ساعات پاسخگویی از طریق تماس تلفنی شما با دفاتر تعمیرگاهی هستیم اما شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با ثبت درخواست تعمیرات آنلاین با ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن به این درخواست‌ها رسیدگی شود.

 

پشتیبان سرویس در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

وظیفه اصلی نمایندگی پشتیبان سرویس ارائه تعمیرات و خدمات سرویس لوازم خانگی به محصولات خریداری‌شده بکو است. که از جمله می‌توان به سرویس، نگهداری و تعمیرات تخصصی یخچال بکو در تهران اشاره نمود.

 

خدمات‌دهی پشتیبان سرویس محدود به چه مناطقی است؟

تمامی خدمات تعمیراتی مربوط به شهر تهران و حومه بوده که در صورت نیاز شما می‌توانید در هر شهر یا استانی که هستید. با تماس با مرکز 118 آن شهر درخواست شماره تلفن نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال بکو را داشته باشید.

 

آیا پشتیبان سرویس تأمین‌کننده قطعات و لوازم‌یدکی نیز می باشد؟

تخصص پشتیبان سرویس در حوزه تعمیر یخچال بکو در تهران است و تمامی قطعاتی که در انبارهای شرکت موجود می‌باشد برای مصرف داخلی تعمیرکاران و تکنسین ها در نظر گرفته‌شده و به‌هیچ‌عنوان قطعات به‌صورت جدا به مشتری فروخته نمی‌شود.

 

درباره‌ی یخچال بکو بیشتر بدانید

ویژگی های یخچال ساید بای ساید

راهنمای تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید

نمایندگی تعمیر یخچال در تهران ( خدمات پس از فروش beko )

 

7 دلیلی که تعمیرگاه مجاز پشتیبان سرویس را از سایرین متمایز می کند:

خدمات ارائه شده به صورت کتبی 6 ماه ضمانت خواهند شد. تا از بابت خرابی یخچال خود نگرانی نداشته باشید.

در طول دوره ضمانت شش ماهه نیازی به پرداخت هزینه اضافی (حتی ایاب و ذهاب) نیست.

اعزام تمام تکنسین‌ها در روز و ساعت درخواستی شما خواهد بود.

تمامی قطعات مورد استفاده در نمایندگی تعمیر یخچال بکو کاملا ارجینال و شرکتی می‌باشند.

تعمیرکاران ما در طول سال دوره‌ها و کارگاره‌های آموزش تعمیرات بکو را می‌گذرانند.

ما پاسخگویی پیشنهادات و انتقادات شما. در زمینه‌ی خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران‌مان هستیم.

برای درخواست تعمیرات می‌توانید از راه‌های مختلف فرم درخواست آنلاین تعمیرات، ایمیل و یا شماره تلفن استفاده کنید.

خدمات پس از فروش یخچال بکو

نمایندگی تعمیر یخچال بکو در تهران خدمات پس از فروش beko در مناطق نیرو هوایی پیروزی صفا افسریه بهارستان دروازه شمیران. شکوفه کیان شهر مشیریه شهر ری نازی آباد میدان خراسان خاوران نیاوران جردن میرداماد پارک وی پاسداران شریعتی گاندی سیدخندان ولیعصر ظفر زعفرانیه فرمانیه الهیه هفت تیر فرشته دروس کاشانک یوسف آباد عباس آباد نارمک هفت‌حوض رسالت مجیدیه، بهار سبلان دردشت علم و صنعت پیروزی حکیمیه پلیس کرمان امام حسین (علیه السلام)، تهران‌نو هنگام فرجام دلاوران پونک صادقیه جنت آباد فرحزاد شهرک اکباتان فردوس شهران شهر زیبا ستارخان گیشا ایوانک جلال آل احمد سعادت آباد شهرک غرب آزادی مرزداران سردار جنگل دهکده .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات یخچال بکو به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید