سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه از عصریخ درخواست تعمیرکار ماشین لباسشویی کندی بکنیم؟

شرکت کندی candy

کندی یک شرکت بزرگ ایتالیایی متعلق به همه خانواده ها است که در میلان ایتالیا واقع شده،و تولید کننده لوازم خانگی است.

لوازم خانگی کندی مانند ماشین لباسشویی و یخچال انواع کولر گازی از محبوبیت زیادی برخوردار است  بیشتر از 80? از محصولات در خارج از ایتالیا به فروش می رسد.

برنامه Candy-Fi، که اجازه می دهد تا با لوازم خانگی simply-Fi (ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، پخت و پز و هود) به گفتگو بپردازید، به زودی از طریق یک برنامه وب برای کامپیوتر قابل دسترسی خواهد بود. در حال حاضر می توان آن را بر روی تلفن های هوشمند دانلود کرد و سازگار با سیستم عامل های iOS (از نسخه 7.0) و آندروید (از نسخه 4.0). فن آوری سادگی فی اجازه می دهد تا کنترل از راه دور دستگاه ها، عملکرد سیستم اطلاعات (برای شناخت وضعیت دستگاه ها و دریافت توصیه های عملی بر روی آنها) و اجازه می دهد تا برای دریافت هشدار و اطلاعیه. همچنین اجازه می دهد تا کنترل مصرف انرژی را داشته باشد و فقط نیاز به شبکه خانگی Wi-Fi برای اتصال وسایل خانگی دارد.

 

اهنمای خدمات پس از فروش لباسشویی کندی در شهریار 

اگر لباسشویی کندی شما دارای برگه گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش می باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل از آن کمک بگیرید تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی کندی شهریار در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی کندی در شهریار از این خدمات بهره‌مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش لباسشویی کندی بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز لباسشویی کندی در شهریار یا مرکز تعمیرات لباسشویی کندی دی جی تعمیرات تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.

 

مزایای خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در شهریار 

  1. داشتن تکنسین های مجرب که تخصص شان فقط لباسشویی کندی است
  2. وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی
  3. تعمیرات انجام شده با قیمت مناسب
  4. استفاده از قطعات اصلی
  5. ضمانت تعمیرات

 

چرا مرکز سرویس و تعمیرات لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه انتخاب کنیم؟

تعمیرکاران متخصص و حرفه ای نمایندگی ما در زمینه سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه ، که یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر لباسشویی می باشد با فراهم آوردن تیمی از بهترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران و تکنسین های لباسشویی، همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز می باشیم.

تمامی تعمیرکاران ما دارای سال ها تجربه و تخصص در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه می باشند، که بطور متناوب و منظم دوره های عملی و تخصصی نمایندگی مرکزی تعمیرات لباسشویی کندی را گذرانده و با محصولات و فناوری های جدید آشنا می باشند، لذا شما عزیزان با اطمینان کامل می توانید به ما اعتماد کنید و امور سرویس و تعمیر لباسشویی کندی خود را به ما بسپارید.صرف هزینه کمتر جهت سرویس و تعمیر لباسشویی کندی یکی از مسائل مهم در امور تعمیر لباسشویی و عیب یابی لباسشویی به شکل صحیح و تشخیص درست مشکل می باشد.

چراکه در صورت عدم عیب یابی درست، نه تنها لباسشویی شما تعمیر نخواهد شد بلکه ممکن است بخش های دیگر آن نیز دچار مشکل شده و مشتری متحمل هزینه ی گزافی جهت تعمیر لباسشویی کندی گردد.

بنایراین در زمان بروز مشکل و اختلال در عملکرد لباسشویی تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه 

تعمیرکاران دی جی تعمیرات بدلیل داشتن تجربه بالا در زمینه تعمیر لباسشویی کندی ، به تمامی مسائل فنی لباسشویی حایرآشنایی کامل داشته و پس از عیب یابی صحیح در کمترین زمان قادر به تعمیر لباسشویی شما خواهند بود، بدون اینکه مجبور به پرداخت هزینه های اضافی جهت تعمیر لباسشویی باشید.

یکی از اهداف اصلی ما در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در شهریار ، مسئولیت پذیری و رعایت انصاف در دریافت هزینه عادلانه جهت تعمیرات لباسشویی می باشد، چرا که همواره رضایت و خشنودی مشتری برای ما در اولویت می باشد. حضور سریع و به موقع در محل جهت تعمیر لباسشویی از ویژگی های بارز تعمیرکاران دی جی تعمیرات می باشد.

نمایندگی ما بدلیل داشتن شعب متعدد تعمیر لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه قادر خواهیم بود درست راس ساعت هماهنگ شده در محل حاضر شویم.

مرکز تعمیرات کندی در شهریار و اندیشه 

به دلیل اعزام تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه به محل شما و انجام خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی کندی دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای جابه جایی دستگاه نیست . و میتوانید شما از نزدیک شاهد عملکرد تعمیرکار لباسشویی کندی باشید . و دیگر خطرات ناشی از جابه جایی لباسشویی مانند سقوط و یا ضربه دستگاه شما را تهدید نمی کند . و همچنین در زمان گرانبهای شما با اعزام تعمیرکار ماشین لباسشویی کندی به محل صرفه جویی می شود.

چرا نمایندگی دی جی تعمیرات را برای تعمیر ماشین لباسشویی کندی در شهریار انتخاب کنیم؟

 

دی جی تعمیرات به جهت به روز شدن اطلاعات تکنسین های خود هر ماه آموزش دوره ای تعمیر لباسشویی کندی برگزار می کند. با افتخار اعلام میکنیم تعمیرکاران ماشین لباسشویی کندی این نمایندگی فردیس با اشراف به آخرین تکنولوژی روز میتوانند ایراد اصلی انواع ماشین لباسشویی کندی شما را در کوتاهترین زمان تشخیص داده و برطرف نمایند.

 

سوالات رایجی که درباره خدمات پس از فروش و تعمیر لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه از ما می پرسند؟

1_ آدرس نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی کندی در شهریار کجاست؟

چندین شعبه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در شهریار اندیشه اسلامشهر وجود دارد که شما از هرشعبه نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی کندی در کرج خدمات گرفته اید میتوانید با تماس با آن شعبه آدرس محل تعمیرگاه را سوال کنید.

2_ شماره تلفن های نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی کندی چه شماره هایی هستند؟

چون شعبات مختلف نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه زیاد وجود دارند. برای اطلاع از شماره تلفن های نمایندگی میتوانید از طریق سرچ گوگل و یا 118 سوال کنید و شماره تلفن های نمایندگی ماشین لباسشویی کندی را در کرج و یا حومه دریافت کنید.

3 _ چگونه میتوانیم از خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی کندی در شهریار استفاده کنیم ؟

معمولا خدمات پس از فروش 24 ماهه است و اگر شما فکر می کنید که سر رسید کارت ضمانت هنوز نرسیده و میتوانید از خدمات پس از فروش لباسشویی کندی در کرج برخوردار شوید به کارت ضمانت مراجعه کنید و با شماره تلفن های روی کارت تماس بگیرید تا تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشیویی کندی برای تست لباسشویی به محل شما اعزام شود.

4 _ چرا حتما باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه درخواست تعمیرات کنیم؟

تفاوت مرکز تعمیر لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه  با تعمیرگاه های دیگر در این است که در مراکز اصلی لباسشویی کندی هم از قطعات اصلی لباسشویی کندی استفاده می شود هم اینکه تعمیرکاران آنها تخصصشان فقط ماشین لباسشویی کندی است و تجربه بسیار بالایی در تشخیص و رفع عیب ماشین لباسشویی کندی را دارند.

5_ آیا خدمات تعمیرات در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در شهریار و اندیشه گارانتی دارد ؟

در مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در فردیس تعمیرات انجام شده شش ماه ضمانت دارد و اگر برای همان قسمت شده از لباسشویی کندی مشکلی پیش آید در این شش ماه شما هیچگونه هزینه ای حتی ایاب و ذهاب پرداخت نمی کنید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی  

روش‌ جرم گیری ماشین لباسشویی‌

برای تمیز کردن محفظه دیگ ماشین لباسشویی و ضدعفونی کردن ماشین لباسشویی به دلیل وجود حفره‌های بسیار می‌توانید از جوش شیرین یا قرص‌های تمیز کننده ماشین لباسشویی استفاده کنید.

شاید برای شما پیش آمده است که بعد از مدتی با استفاده مستمر از ماشین لباسشویی بوی نا مطبوع نم و رطوبت زننده از داخل ماشین لباسشویی‌تان متساعد شود. علت امر عدم نظافت و تمیز کردن فضای داخلی ماشین لباس‌شویی شماست. برخی از ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک برنامه‌ی پاک سازی فضای داخلی را در تنظیمات خود دارند که در هنگام نصب دستگاه به شما اصول استفاده از آن آموزش داده می‌شود. اما برای سایر ماشین‌های لباسشویی که این برنامه در تنظیمات خود ندارند و این سوال برای شما پیش می‌آید که چگونه ماشین لباسشویی را تمیز کنیم؟

با این روش‌ها ماشین لباسشویی‌ را جرم گیری کنید

ابتدا از پاک سازی محفظه‌ی مواد شوینده شروع کنید، با رجوع به دفترچه راهنما روش خارج کردن آن را بیابید سپس با کمک شوینده‌هایی معمولی و مسواک جرم این محفظه را کاملا از بین ببرید آب کشی و خشک نمایید سپس نصب کنید.

در مرحله‌ی بعدی فیلتر پایین کابین ماشین لباسشویی را با کمک دفتر چه راهنما بیابید درب آن را باز کنید و با مسواک شروع به جرم گیری ماشین لباسشویی نمایید.

در ورودی اغلب ماشین‌های لباسشویی امروزی یک حلقه‌ی لاستیکی قرار دارد که با کمک ابر اسفنجی و دستمال بعد از هر بار شستشو لباس‌ها آب جمع شده دراین بخش را باید خشک کنید اگر این کار را تاکنون انجام نداده‌اید این قسمت را بررسی کنید و جرم‌های داخلی آن را با استفاده از اسفنج کفی و دستمال تمیز کنید. نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در فردیس

برای تمیز کردن محفظه دیگ ماشین لباسشویی و ضدعفونی کردن ماشین لباسشویی به دلیل وجود حفره‌های بسیار می‌توانید از جوش شیرین یا قرص‌های تمیز کننده ماشین لباسشویی استفاده کنید، ماشین را روشن کنید تا به صورت خالی کار کند بهترین دما برای این کار استفاده از آب شصت درجه است.

برای تمیز کردن و از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی پس از اضافه کردن نصف پیمانه جوش شیرین به محفظه‌ی دیگ نصف پیمانه سرکه سفید را داخل محفظه ماده شوینده بریزید و برنامه شستشو را به راه اندازید. سرکه به طور معمول هر باکتری که داخل ماشین لباسشویی باشد را از بین می‌برد و علاوه بر جرم گیری ماشین لباس‌شویی شما را از بوی بد نجات می‌دهد. نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادمه مقاله تعمیرات ماشین لباسشویی کندی به سایت عصریخ مراجعه نمایید.