سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع سرویس های مجموعه الوون به چه صورت هستند؟!

ون های مناسب سفر


همه ما برای داشتن یک تعطیلات فوق العاده به سفر فکر می کنیم. برخی به صورت خانوادگی و بعضی دیگر با دوستان خود به سفر می روند. ون های مناسب سفر گزینه مناسبی برای سفر در تعطیلات هستند. می دانیم که این روزها هزینه تهیه بلیت هواپیما و قطار بالا رفته و شاید مثل قبل نتوانیم برای سفر از این وسایل نقلیه استفاده کنیم. خودروهای شخصی هم در طول سفر ممکن است به مشکل بخورند و کار را برایمان سخت تر کنند. به علاوه این ها، تهیه سوخت موردنیاز تا مقصد مبلغ زیادی را به خود اختصاص می دهد.

 


درنتیجه، این موارد ما را از سفر رفتن منصرف می کنند؛ اما افراد به دلیل مشغله فراوانی که در طی ماه و سال دارند، گاهی نیاز دارند برای استراحت به سفر بروند. پس با همه این ها، چطور سفری با هزینه مناسب اما با امکانات کافی و لذت بخش داشته باشیم؟ بله جواب سؤال ما اجاره ون مسافرتی برای سفر است. یک برنامه ریزی دقیق می تواند به شما کمک کند که تعطیلاتی آرام برای خود رقم بزنید. ما اینجا هستیم تا شما را با ون های مسافرتی و خدمات شرکت کافه رنت آشنا کنیم.

انواع ون های مسافرتی

برای یک انتخاب درست، بهتر است ابتدا با انواع ون های مسافرتی آشنا شوید.

ون های لوکس

 

ون های لوکس برای سفر به لحاظ امکانات، کیفیت و ایمنی بسیار مناسب هستند. قیمت آن ها نسبت به ون های ارزان بالاتر است اما به دلیل امکانات خوبی که دارند، ارزش مبلغی که بابت اجاره آن ها می پردازید را دارند،همچنین می توانید اطلاعات دقیق تر را در مطلب هزینه سفر با ون کسب کنید. این ون ها سفر راحت و آرامی را برای شما رقم می زنند. در ادامه با نمونه هایی از آن ها آشنا می شویم.

 

اگر تعداد دوستان یا خانواده تان 14 نفر است، اجاره ون هیوندا H350 برای شما مناسب می باشد، این ون دارای 14 صندلی راحت برای مسافران و فضایی با سقف بلند است که مکانی مناسب برای بارهای شما دارد. شما می توانید وسایل و خوراکی های خود را به خوبی در آن جا دهید. ون های هیوندای برای سفرهای بین شهری مناسب هستند و می توانید یکی از آن ها را اجاره کرده و برای سفر آماده شوید.

 

ون تویوتا هایس

اجاره ون تویوتا هایس بهترین گزینه برای انتخاب ون مسافرتی است. این ون تقریباً تا 14 نفر ظرفیت دارد و سقف آن بلند است. به نسبت کیفیت و امکاناتش هزینه اجاره پایینی دارد. همچنین صندلی های آن قابلیت تنظیم دارند. این ون دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی است. فضای خالی بین صندلی ها یکی از موارد قابل توجه این ون مناسب سفر است. سوخت وساز بهینه هایس یکی از دلایل کرایه مناسب آن به حساب می آید. بهترین ون برای سفرهای گروهی شما ون هایس است.

 

ون بنز ویتو

یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین ون های موجود، ون بنز ویتو است. این ون بسیار جادار و فضای پشتی آن بزرگ است. می توان گفت که بیشتر تشریفاتی است و خیلی کم برای سفر از آن استفاده می شود. بهترین گزینه برای اجاره ون لوکس مسافرتی، دو مورد قبل یعنی هیوندای و هایس هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواند ادامه مقاله ون برای گردشگری به سایت الوون مراجعه نمایید.