سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش انلاین روپوش پزشکی تابستانی به قیمت تولیدی

فعالیت در آزمایشگاه به دلیل ارتباط داشتن با مواد پسماند و مواد شیمیایی و حتی نمونه های بدن افراد گوناگون نیاز به لوازم حفاظتی و ایمنی دارد. بنابراین بایستی به خوبی در انتخاب روپوش پزشکی و دارو سازی تامل و دقت کافی کرد. رعایت نکات و اصول ایمنی در آزمایشگاه از ابتدایی‌ترین کارهایی است که حتماً بایستی انجام شود. حفاظت و پیشگیری از بیماری و آلودگی و آسیب به کارکنان آزمایشگاه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

همچنین لباس کار داروسازی به دلیل سرو کار داشتن با مواد دارویی و بهداشتی نیازمند رعایت اصول بهداشتی سرسخت و جدی است چرا که نبایستی به مواد آلودگی منتقل شود و به بهداشتی ترین حالت ممکن بایستی داروها تولید شوند. بنابراین برای کار درداروسازی نیز از روپوش پزشکی و دارو سازی مخصوص و لوازم ایمنی بایستی استفاده کرد.

ویژگی های روپوش پزشکی و دارو سازی در خصوص جنس پارچه

لباس های داروسازی 91% از جنس تترون تولید می شود که مقدار زیادی نازک هستند. لباس کار ایمنی داروسازی به هیچ عنوان جیب ندارند، آستین هایش مچ نداشته و به صورت کلی بسیار ساده دوخته می شود. لباس کار داروسازی معمولاً بلوز و شلوار ساده هست که مچ بلوز و دمپای شلوار اکثرا تمام کش است، این کش ها به صورت کش یک سانتی استفاده می شوند و دلیل آن این است که در طولانی مدت فرد را آزار نداده و احساس راحتی نسبی داشته باشد. یکی از مهمترین دلایل تمام کش بودن مچ بلوز، مچ شلوار و کمر بلوز این است که موی بدن فرد به زمین و در محصولات راه پیدا نکند. دلیل اصلی بدون جیب بودن لباس کار داروسازی این هست که افراد هیچ وسیله و موادی اضافه ایی را با خود به داخل محیط  داروسازی  وآزمایشگاه نبرند.

جنس پارچه روپوش پزشکی و دارو سازی

علت اصلی استفاده از پارچه تترون این هست که در طولانی مدت دمای بدن افراد همان 37 درجه حفظ شده و به مقدار زیاد بالا و پایین نرفته تا افراد با احساس راحتی بیشتری کار کنند و در سرما و گرما اذیت نشوند و بهتر متمرکز کار باشند. از دیگر موارد بسیار لازم برای محیط های داروسازی و آزمایشگاهی می توان به کلاه اشاره کرد. جنس پارچه لباس کار را بهتر بشناسید.

کلاه حتماً بایستی استفاده شود چرا که مو و آلودگی به محیط آزمایشگاه منتقل نشود. این کلاه ها نیز از جنس تترون و تمام پنبه است و کل سر و مو را خواهد پوشاند، کل پیشانی را فرامی گیرد و تا پشت سر ادامه دارد، به عبارتی تنها  بینی  وچشم و و دهان و چانه بیرون می ماند که برای صورت هم از عینک و ماسک و شیلید استفاده شده و صورت را نیز پوشش می دهد. با استفاده از دستکش ها و پاپوش های مخصوص می توان از ارتباط پا و دست با محیط جلوگیری کرد. بنابراین هیچ عضوی از بدن با محیط اصلا ارتباط نخواهد داشت.

مقبولیت بیشتر پزشکان و دارو ساز ها با روپوش پزشکی

با توجه به مهم بودن حفظ آراستگی و وقار ظاهری دکترین آزمیشگاهی در جلب کردن اعتماد بیماران و با توجه به این موضوع که بعضا برخی از همکاران حساسیت لازم را در پوشش روپوش خود ندارد در یک مطالعه خاص تاثیر میزان اعتماد بیماران و افراد بدحال را با سنجش اجرای یکی از دستورات پزشکی داده شده با رو پوش و بدون روپوش پزشکی اندازه‌گیری کردیم.

در این مطالعه نیز اعتماد افرادی که برای زایمان بستری شده بودند و صاحب نوزاد شده بودند مورد بررسی قرار گرفت. در این تحقیق ما پزشکان یک هفته با روپوش به بالین بیمار رفته و دستوراتی به مادران داند و هفته دیگر بدون روپوش پزشکی این کار راانجام دادند که نتیجه این تحقق برای محققان قابل توجه بود با توجه به این موضوع ویژگی های روپوش پزشکی و دارو سازی از نکات اساسی می باشد.

نتایج این تحقیق نشان داد که میزان انجام دستورات که پزشکان با روپوش (144نفر) 66% و در طرف دیگر پزشکان افرادی که بدون روپوش به بالین بیماران رفتند (132 نفر) 47% بود که از نظر آمار معنای خاصی به دنبال داشت ،مطالعه نشان داد که پزشکان با روپوش پزشکی از مقبولیت بیشتری نسبت به پزشکانی که روپوش نمی پوشند دارند.

برای خرید لباس کار آزمایشگاهی میتوانید به وب سایت ما ایمن صنعت ایران مراجعه کرده و خرید باکیفیت عالی و قیمت مناسب انجام دهید  و با بررسی ویژگی های روپوش پزشکی و دارو سازی خرید مناسبی انجام دهید.

خرید اینترنتی روپوش پزشکی

روپوش سفید پزشکی که به روپوش آزمایشگاهی معروف است ، لباسی که توسط جامعه پزشکی و در محیط بیمارستان و آزمایشگاه توسط پزشکان و پرستاران پوشیده می شود .این لباس که معمولا از جنس ترگال یا تترون است به دلیل حساسیت کار ، به رنگ سفید است تا همیشه تمیز و ضدعفونی باشد ،جنس روپوش پزشکی همانطور که گفته شد، باید سبک و راحت باشد تا در مدت زمان طولانی بتوان به راحتی و بدون خستگی از آن استفاده کرد .

خرید روپوش پزشکی و به تعداد زیاد و برای همه کارکنان بیمارستان می تواند هزینه بر باشد . به همین دلیل توصیه می شود لباس کار بیمارستانی را از تولیدی لباس کار تهیه کنید تا بتوانید سفارش عمده روپوش پزشکی را با قیمت مناسب تر ثبت کنید .

یکی از مزایای تولیدی دوخت یادگار ، دوخت ، تولید و فروش روپوش پزشکی زنانه و مردانه در مدل های متنوع می باشد . سفارش دوخت انواع روپوش پرستاری شیک و روپوش اتاق عمل و اسکراب پزشکی طبق سلیقه ، سایز و رنگ دلخواه شما امکان پذیر است .

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که روپوش پزشکی ایرانی یا خارجی ؟ کدام بهتر است ؟

به جرات می توان گفت امروزه روپوش پزشکی لاکچری و شیک با بهترین جنس و بالاترین کیفیت در توایدی لباس کار ایرانی دوخته می شود که به نسبت نمونه خارجی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند . دوخت یادگار یکی از بهترین تولیدی لباس کار در تهران است که امکان سفارش و دوخت انواع لباس کار بیمارستان و روپوش پزشکی به صورت عمده را قبول می کند . و این امکان برای شما فراهم است که امکان خرید اینترنتی روپوش پزشکی و یا در صورت تمایل ، خرید حضوری لباس کار بیمارستان ارزان  و قیمت مناسب  را داشته باشید .

–>>شما می توانید سفارش و تولید انواع لباس کار صنعتی را به دوخت یادگار بسپارید تا با بهترین کیفیت ، مناسب ترین قیمت را در خرید لباسکار تجربه کنید .

روپوش پزشکی

روپوش پزشکی تابستانی

روپوش پزشکی تابستانی

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید روپوش پزشکی زنانه یا مردانه باید به ان توجه کرد، جنس لباس پزشکی و فرم پرستاری است . با توجه به این که پزشکان و پرستاران مدت زمان طولانی و شیفت های کاری سختی را می گذرانند ، دقت به جنس لباس کار پزشکی با توجه به فصل سال و دمای هوا بسیار حائز اهمیت است .

در فصول گرم سال روپوش پزشکی باید به گونه ای باشد که استفاده طولانی مدت از آن موجب آزردگی نشود . به طور معمول ، روپوش پزشکی تابستانی از جنس تترون نازک دوخته می شود تا خنک و سبک باشد و موجب تعریق کادر پزشکی نشود . هم چنین  لباس پزشکی تابستانه باید جریان هوا را از خود عبور دهد تا لباس فرم بوی نامطبوع ندهد .

در بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی از روپوش جلوبسته برای روپوش پزشکی و پرستاری زنانه در تابستان استفاده می شود . استفاده از روپوش جلوبسته تابستانه این امکان را دارد که نیاز به پوشیدن لباس زیر یونیفرم بیمارستانی نیست . و برای مدت زمان طولانی استفاده از آن راحت تر است . دوخت یادگار تولید کننده انواع روپوش پزشکی و فرم پرستاری می باشد و آماده دریافت سفارش دوخت لباس پزشکی تابستانه  است .