سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع تیشرت کار در تولید کدام است ؟

انواع تیشرت کار

تیشرت های کار به عنوان لباس کار خنک و مناسب فصل تابستان انوع مختلفی دارد و بر اساس نوع آن کاربرد تیشرت کار تغییر می کند .

تیشرت کار بر اساس جنس می تواند به :

  • تیشرت کار جودون
  • تیشرت کار نخ پنبه
  • تیشرت کار پلی استر

تقسیم شود . در محیط های صنعتی و فضای بسته با آب و هوای گرن خرید تیشرت کار نخی توصیه می شود . هم چنین مدل تیشرت کار بر اساس یقه تغیر می کند و می تواند نوع استفاده از آن نیز نتفاوت باشد :

  1. تیشرت کار یقه دار که معمولا در ادارات و سازمان ها استفاده می شود و هم چنین برای لباس کار تابستانی مهندسی گزینه خوبی است .
  2. تیشرت بدون یقه که در کارگاه های صنعتی ، کارخانه ها ، رستوران و تولیدی ها مورد استقبال است . هزینه خرید تیشرت کار یقه گرد ارزان تر از تیشرت های یقه دار است .

نوع تیشرت کار بر اساس آستین نیز قابل دسته بندی است . تیشرت کار آستین بلند در محیط های باز و در معرض نور مستقیم خورشید برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و تغیر رنگ پوست دست بیشتر استقبال می شود . هم چنین به عموان لباس کار بهاره یا پائیزه نیز مناسب است

از تیشرت آستین کوتاه در محیط بسته و مناطق گرم استفاده بیشتری می شود . خرید انواع تیشرت های کار در تولیدی لباس کار دوخت یادگار امکان پذیر است .

تیشرت کار مهندسی

پوشیدن لباس کار مناسب با شغل و حرفه می تواند نقش مهمی در پیشرفت و موفقیت کاری داشته باشد. تمایل به استفاده از لباس کار شیک و داشتن ظاهری آراسته و مرتب در محیط کار می تواند اهمیت شغل و پیشه افراد را افزایش دهد .

تیشرت کار به عنوان لباس کار خنک و تابستانی ، گزینه مناسبی برای مهندسین است که علاوه بر حفظ آراستگی ،خنک و سبک است و برای استفاده در ساعات کار طولانی مناسب است .

جنس تیشرت مهندسی معمولا از جودون درجه یک است و خرید تیشرت کار یقه دار ، گزینه مناسبی  برای ظاهر شیک مهندسی است . استفاده از تیشرت مهندسی علاوه بر ایجاد دیسیپلین و نظم کاری می تواند باعث افزایش راندمان کاری در تابستان باشد .

سفارش دوخت تیشرت کار مهندسی برای سازمان ها ، کارخانه ها ، ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی در تولیدی لباس کار دوخت یادگار امکان پذیر است .

تیشرت کار جودون

پوشیدن تیشرت به عنوان لباس کار تابستانی و خنک در بسیاری از مراکز و کارخانه ها  بهترین انتخاب است . تیشرت کار جودون ، مناسب ترین جنس برای لباس کار تابستانی است که علاوه بر امکان عبور جریان هوا ، از کیفیت خوبی برخوردار است .

تیشرت جودون که در محیط کار استفاده می شود رنگ دهی و فاقد آبرفت ندارد . یکی از مزایای خرید تیشرت کار جودون ، شستشوی راحت و عدم نیاز به اطوکشی است  . تیشرت یقه دار جودون به عنوان لباس کار تابستانی  و مهندسی در سازمان ها و ادارات از استقبال خوبی برخوردار است .

هم چنین از این مدل تیشرت کار به عنوان لباس کار تبلیغاتی استفاده بسیار می شود . با چاپ لوگو یا گلدوزی برند بر روی تیشرت کار جودون می توان از آن برای بازاریابی و لباس کار تبلیغاتی استفاده کرد .