سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعرفه سئو سایت در مشهد چقدر است ؟

هزینه خدمات سئو سایت تضمینی

قیمت‌ها می‌تواند در بازه‌های مختلفی قرار بگیرد، از بودجه‌های معمولی تا بودجه‌های بسیار بزرگ و همچنین بسته به نحوه تعیین قرارداد (ماهیانه، پروژه‌ای و غیره) متغیر خواهد بود.

قیمت سئو تضمینی هم نسبت به یک سئو معمولی متفاوت است و مطمئنا قیمت بالاتری هم دارد.

معمولا تعرفه سئو سایت در مشهد  بین 5 تا 30 میلیون تومان به صورت ماهیانه متغیر می باشد این تغییر قیمت به عواملی مانند اندازه و پیچیدگی وب‌سایت، رقابت در صنعت، نوع خدمات مورد نظر و تجربه و شهرت شرکت یا فرد ارائه دهنده بستگی دارد. قرار دادهای سئو معمولا از 8 تا 12 ماه منعقد می شود.

اما قبل از هرچیز مختصر توضیحی درباره اینکه بهینه سازی سایت چیست خدمت شما ارائه می دهیم.

قیمت پکیج سئو تضمینی

در وب داران قیمت سئو از ماهیانه 2 میلیون تا بالای 20 میلیون متغیر است. که به عوامل مختلفی مانند سختی کلمه، حجم کار سئوکار، هزینه های تبلیغات و رپرتاژ و میزان رقابت و قدرت سایت های رقیب متفاوت است.

تعرفه و قیمت سئو سایت

شاید امروزه یکی از بزرگترین چالش های پیش روی مشاغل، آگاهی از قیمت سئو و تعرفه های بهینه سازی سایت است چراکه در حال حاضر انجام فرایندهای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) به امری ضروری برای گسترش کسب کارها تبدیل شده است .اینکه هزینه بهینه سازی یک وب سایت و قرار گرفتن آن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل چقدر تمام می شود، یکی از عوامل تاثیر گذار برای تصمیم شرکت ها جهت انجام یا عدم انجام سئو سایت خودشان است.

در ابتدا باید بدانید که اهمیت سئو سایت هر روز درحال پر رنگ تر شدن است.طبق تحقیقات، 85% مردم قبل از خرید محصول یا دریافت خدمات مورد نیازشان در اینترنت به جستجوی آن محصول یا خدمات می پردازند.به این معنی که اگر در هنگام تایپ عبارات کلیدی مورد نظر کاربران، وب سایت شما در صفحه های اول جستجوی گوگل نباشد مطمئنا مشتریان بسیار زیادی را از دست خواهید داد و در واقع درصد زیادی از کاربران بجای شما به رقبایتان – که وب سایت های خود را بهینه سازی کرده اند – مراجعه خواهند نمود.

واما در مورد هزینه سئو وب سایت باید بگوییم واقعیت این است که روش های زیادی برای تعیین تعرفه سئو وجود دارد.در این مقاله تلاش شده با تکیه بر تجربه و استفاده از تحقیقات انجام شده پاسخ مناسبی به این سوال داده شود.

مواردی که مورد قیمت سئو سایت در این مقاله آوره شده شامل موارد زیر می گردد:

·         هزینه میانگین سئو برای هریک از روش های بهینه سازی.

·         روش های طبقه بندی تعرفه سئو و بهینه سازی سایت.

·         مزایا ومعایب هریک از روش های هزینه گذاری و تعرفه بندی سئو


میانگین هزینه سئو سایت در سال 1403 چقدر است؟

اگر سری به بازار SEO زده باشید مطمئنا متوجه شده اید که انتخاب ها و روش های گوناگونی برای این کار وجود دارد

انواع گوناگون تعرفه برای سئو ، انواع مختلف شرکت های سئو و بهینه سازی و انواع مدل های پرداخت هزینه در این بازار وجود دارد و برای اکثر مشتریان این موضوع اصلا خوشایند نیست.

بهرحال حقیقت این است که هیچ تعرفه و هزینه ثابتی برای سئو سایت وجود ندارد و هزینه های میانگین برای بهینه سازی به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد که باید برای هر پروژه بصورت جداگانه بررسی شود تا میانگین هزینه بهینه سازی یک وب سایت مشخص شود.

اما بر اساس تحقیقات بر روی شرکت های مختلف و برآوردهای تیم سئو شرکت آوینا پرداز می توان هزینه سئو وب سایت را به صورت زیر بیان کرد:


از کمتر 60 هزار تومان در ساعت تا ماهی 30 میلیون تومان که البته محدوده بسیار وسیعی است

طبق تحقیقات هزینه سئو ساعتی چیزی بین 30 هزار تا 300 هزار تومان و بصورت ماهیانه بین 5 تا 50 میلیون تومان خواهد بود.


میانگین قیمت های سئو :

براساس تحقیق از شرکت ها، میانگین هزینه سئو بصورت ساعتی چیزی بین 60 – 100 هزار تومان می باشد و هزینه میانگین SEO به صورت ماهیانه بسیار بستگی به تعداد ساعات حضور یا انجام فرایندها دارد که معمولا بین 5 تا 10 میلیون تومان است.

اما سوالی که بوجود می آید این است که کدام مدل قیمتی سئو برای شما مناسب تر است ؟ برای پاسخ به این سئول به بررسی هریک از روش های پرداختی سئو می پردازیم.