سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کدام مدل از چرخ خیاطی مناسب خانه است ؟

امروزه خرید بهترین چرخ خیاطی خانگی به‌خصوص برای جهیزیه نوعروسان رایج شده است. با افزایش آموزش‌های خیاطی آسان در فضاهای مجازی استفاده از چرخ خیاطی نسبت به گذشته بیشتر شده است. با کمی هزینه جهت یادگیری خیاطی، می‌توانید با انواع پارچه برای خود یا عزیزانتان لباس‌های زیبا بدوزید.

البته در هنگام خرید چرخ خیاطی باید خواسته‌ها و قابلیت‌های خود را در نظر بگیرید. برای مثال اگر مبتدی هستید، چرخ خیاطی با قابلیت‌های زیاد برای شما مناسب نخواهد بود؛ درحالی‌که اگر خیاط ماهری هستید، دستگاه ساده با امکانات کم را اصلاً به شما توصیه نمی‌کنیم. اگر شما هم دنبال بهترین مارک چرخ خیاطی هستید که باعث هدررفت هزینه شما نشود، تا پایان این مطلب صفا استور  را همراهی کنید.

چرخ خیاطی 393 یکی از چرخ خیاطی‌های حرفه‌ای خانواده یاسمین، ساخت شرکت کاچیران است. بهترین چرخ خیاطی خانگی کاچیران، به مشتری این امکان را می‌دهد که با آن انواع مختلفی از پارچه را بدوزد؛ زیرا این محصول دوست داشتنی از الگوهای خیاطی متنوع پشتیبانی می‌کند. بدنه دستگاه از جنس آلومینیوم سبک و بسیار مقاوم است.

این دستگاه می‌تواند با عرض 0 تا 5 میلی‌متر و طول 0 تا 4 میلی‌متر دوخت بزند. مدل 393 در مجموع دارای 23 نوع دوخت مختلف است. پدال برقی این مدل استفاده از آیتم‌ها را راحت‌تر می‌کند. دوخت کششی یا اسرچ، یک ویژگی و کاربرد حیاتی برای پارچه‌های کشی است، که با این فناوری امکان‌پذیر است.

یک دسته حمل در بدنه چرخ خیاطی ارزان و با کیفیت کاچیران مدل 393 تعبیه شده است که جابجایی آن را آسان می‌کند. این چرخ خیاطی خانگی خوب دارای گزینه‌های دوخت برای قیطان، زیپ، جادکمه و لب تو است. در این نوع برای دوخت راحت‌تر، کف صاف و صفحه افزایش دهنده سطح نیز در نظر گرفته شده است که بسیار کارآمد خواهد بود.

قابلیت‌های عالی این بهترین چرخ خیاطی مقایسه چرخ خیاطی ژانومه و کاچیران را برای خریداران دشوار کرده که یکی از راه حل‌ها برای خلاصی از این سردرگمی در نظر گرفتن نوع نیازتان است.

هر خانه‌ای یک چرخ خیاطی دارد که جزو یکی از خیره کننده ترین لوازم است و صدای آن نشان می‌دهد که یک زن با استعداد در حال دوختن و گلدوزی لباس‌های دوست داشتنی و زیبا است. ناگفته نماند که امروزه مردان نیز مانند زنان از چرخ خیاطی در کارگاه برای خیاطی و گلدوزی استفاده می‌کنند، بنابراین استفاده از بهترین چرخ خیاطی خانگی دیگر محدود به زنان نمی‌شود.

این چرخ خیاطی کوچک خانگی با توجه به قابلیت دوخت و داشتن تمامی ویژگی‌های خیاطی و گلدوزی، یک چرخ خیاطی با امکانات کامل است. علاوه بر قدرت و توانایی فوق‌العاده آن، طراحی بدنه خیره کننده دستگاه نیز تأثیر بسیار زیادی بر جای می‌گذارد.

مارشال 11000s مکس دارای 36 برنامه خیاطی متمایز و تجهیزات خیاطی جامع از جمله قابلیت‌های دکمه دوزی و جا دکمه دوزی، رفو و تکه دوزی، روبان دوزی و سر دوزی است.

از ویژگی‌های کلیدی این پرفروش ترین چرخ خیاطی خانگی می‌توان به سوزن نخ کن و جعبه محافظ نیز اشاره نمود. در ساخت بهترین مدل چرخ خیاطی مارشال که دارای مجوز ژاپن و ساخت ایران است، تمامی الزامات بین المللی رعایت شده است.

چرخ خیاطی و گلدوزی جانتک نوع K310 از سری چرخ خیاطی‌های بسیار مؤثر و با کیفیت است. این دستگاه دارای 32 مدل حاشیه دوزی، عرض دوخت 5 میلی‌متر، دور موتور 860 دور در دقیقه، قابلیت دوخت ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تکه دوزی، پارچه‌های ضخیم، پارچه‌های نازک، زیپ، دکمه، جا دکمه‌ای در 4 مرحله است.

پشت دوزی ژرسه دوزی، دکمه دوزی، زیپ دوزی و دوخت دوزی و قابلیت استفاده از دوخت دایره‌ای بدون دست برای دوخت دور آستین و ساق شلوار از دیگر قابلیت‌های بهترین چرخ خیاطی خانگی است.

این محصول یکی از مناسب‌ترین چرخ خیاطی‌ها برای خیاطی و گلدوزی است. همچنین طراحی دوست داشتنی و امروزی آن هم برای مبتدیان و هم برای متخصصان مطلوب است. این دستگاه با قیمت بسیار مناسب به شما ارائه می‌شود.چرخ خیاطی الیزابت مدل +420 محصولی خوش ساخت از کمپانی کاچیران، انتخابی مناسب برای استفاده در محیط‌های حرفه‌ای است. رنگ سفید، ساختار مستحکم، وزن کم و فضای کم اشغال این چرخ خیاطی در کنار طراحی دوست داشتنی آن، همگی به جذابیت آن کمک می‌کنند.

بهترین چرخ خیاطی ایرانی کاچیران به گونه‌ای ساخته شده است که کاربر ضمن دارا بودن تمامی ویژگی‌های مورد نیاز و قابل توجه یک چرخ خیاطی، می‌تواند به سرعت و بدون هیچ دردسری از کلیدهای تنظیم مختلف بر روی چرخ خیاطی استفاده کند و به راحتی دوخت بزند و به خوبی کار کند.

گلدوزی و انواع پایه‌های دوخت برای این دستگاه موجود است و می‌توان آنها را سریع و ساده عوض کرد. از ویژگی‌های دیگر این چرخ خیاطی دوست داشتنی و سبک وزن، بازوی انعطاف‌پذیر و بدنه محکم آن است.

بازوی آزاد یکی دیگر از ویژگی‌های پرفروش ترین مدل چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت +420 است که دوخت لباس‌های ظریف از جمله لباس بچه گانه، سرآستین، آستین، جیب و سجاف را برای کاربر ساده می‌کند.

سرعت، طول و عرض این دستگاه پدال‌دار آن را برای دوخت انواع لباس‌ها ایده‌آل می‌کند. درب و سوزن نخ کن خودکار از ویژگی‌های مثبت مدل الیزابت +420 است.