سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای پوشیدن تیشرت به عنوان لباس کار تابستانی

مزایا خرید تیشرت کار چیست ؟

استفاده و خرید تیشرت کار می تواند کاربردی باشد . از ویژگی و کاربرد تیشرت کار می توان موارد زیر را نام برد :

  1. تبلیغات : با چاپ برند یا شعار تبلیغاتی خود بر روی تیشرت کار می توانید آن را تبدیل به تیشرت تبلیغاتی کنید .با خرید تیشرت های تبلیغاتی برای برندسازی می تواند روشی ساده اما مهم در بازاریابی را امتحان کنید .
  2. شناسایی : یکی از کاربرد تیشرت کار تشخیص پرسنل از افراد عادی است . حتی در شرکت های بزرگ و کارخانه ها برای بخش های مختلف از تیشرت کار با رنگ های متفاوت جهت شناسایی استفاده می شود .
  3. لباس کار خنک : از تیشرت های کار در روزهای گرم سال به عنوان لباس کار خنک استفاده می شود .
  4. هماهنگی و نظم کارکنان : به کمک تیشرت تبلیغاتی می توانید نظم کاری و پرستیژ را در محیط کار فراهم کنید .
  5. شستشوی راحت : تیشرت کار به راحتی شسته و خشک می شود . نکات نگهداری لباس کار اگر تیشرت باشد بسیار راحت و ساده است .
  6. قیمت مناسب : در مقایسه قیمت لباس کار با تیشرت کار ، خرید تیشرت مقروت به صرفه تر و ارزان تر است .

 

کاربرد تیشرت کار در تابستان :

یکی از مهم ترین کاربرد تیشرت کار ، استفاده در روز های گرم سال و به عنوان لباس کار تابستانی است .فرقی ندارد شما کارمند یک شرکت بزرگ هستید و یا کارگر یک کارگاه کوچک ! خرید تیشرت کار می تواند به عنوان لباس رسمی شما به شغل شما هویت دهد ، به برندسازی کسب و کار شما کمک کند . روشی ارزان برای بازاریابی باشد و شعار تبلیغاتی خدمات شما را به گوش بسیاری از افراد برساند .

در کنار تمام این ها به راحتی شسته می شود و معمولا نیازی به اطو ندارد .قیمت تیشرت کار مناسب و به صرفه است و از آن جایی که طبق قانون لباس کار ، کارفرما موظف به خرید 2 دست لباس کار در سال برای کارکنان خود است ، می تواند گزینه مناسبی به عنوان لباس کار باشد

 

بهترین جنس تیشرت کار چیست ؟

خرید و انتخاب تیشرت کار خوب و مناسب مهم است ؛ از آنجایی که یکی از کاربرد تیشرت کار استفاده از آن به عنوان لباس کار تابستانی است ، در تهیه آن باید دقت بیشتری انجام شود و جنس تیشرت کار باید سبک ، خنک و راحت باشد . یکی از مزیت های تیشرت کار ، شستشوی راحت است . این مدل لباس کار باید مقاوم و با دوام باشد و در اثر شستشو رنگ و کیفیت خود را از دست ندهد .

جنس تیشرت کار باید ضد حساسیت باشد و باعث تعریق نشود . بهترین انتخاب برای خرید تیشرت کار ، جنس های نخ پنبه ، کتان و جودون است . شما می توانید انواع مدل و رنگ های تیشرت کار را در فروشگاه آنلاین دوخت یادگار مشاهده کنید .