سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین لباس کار تابستانی و خنک کدام است ؟

مزایای استفاده از لباس کار تابستونی

از جمله مزایای استفاده از لباس کار خنک تابستانی در فصول گرم تابستان میتوان به جلوگیری از گرما زدگی،کلافگی، افزایش تعرق بدن، ایجاد احساس کرختی و بی حوصلگی اشاره نمود. گرما می‌تواند منجر به ایجاد بیماری هایی از جمله اختلال عملکرد مغزی، سرگیجه، عرق کردن کف دست، بخار کردن شیشه عینک و… شود. استفاده از لباس کار خنک برای افرادی که در چنین شرایط محیطی مشغول به کار هستند امری ضروری است. گرما نیز می‌تواند موجب کاهش سرعت کار شودو بهروری عملکرد افراد گردد.

خرید تیشرت کار به عنوان لباس کار تابستانی و خنک پیشنهاد می شود برای خرید آن می توانید به تولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه کنید 

09127286026

 

به عبارتی دیگر شرایط حاکم بر محیط کار باعث می‌شود که کارگران نیازمند استراحت بیشتری شوند. به همین دلیل بین کار وقفه ایجاد می‌شود. از جمله لباسکار های خنک می‌توان به شلوار های کار، لباسکارهای دو بنده، لباس کارهای یکسره نازک، لباس کارهای تولید شده با پارچه و متریال های تنفس پذیر و … اشاره کرد. امروزه لباس های کار تابستانه با پیشرفت تکنولوژی توانسته شرایط بهتری را برای کارگران در محیط های کاری سخت به وجود آورند. در طراحی این لباس های کار خنک، از تکنولوژی ضد رطوبت و ضد باکتری بکار گرفته شده است که در عین خنک بودن از سلامت جسمی کارگران موقع انجام کار حفاظت می‌کند. این لباس ها از جنس پنبه یا پلی استر بوده که بهترین نوع پارچه برای فصل تابستان و محیط های گرم و شرجی است. وزن سبک و نازک این نوع پارچه ها از مهم‌ ترین ویژگی شان برای لباس کار خنک می باشد.

ویژگی لباس کار خنک تابستانه

اگر شغل شما در محیطی گرم با دمای بالا قرار دارد، باید به دنبال تهیه یک لباس کار تابستانی مناسب این فصل و دما باشید. هوای گرم تأثیرات منفی را می‌تواند بر روی سلامتی شما بگذارد. علاوه بر به خطر انداختن سلامتی ممکن است عملکرد فرد را تحت تأثیر قرار دهد. سؤال اصلی این هست که یک لباس کار تابستانی باید چه ویژگی‌هایی دارد؟

جنس بافت پارچه: از مهمترین فاکتورهای اصلی لباس کار تابستانی، چنس بافت و پارچه می باشد که عموما اکثر این لباس کار های خنک با پارچه ترگال ساده و پنبه ای و… تولید میشوند. جنس لباس کار تابستانی باید سبک ترین تار و پود بافت را داشته باشد.

سایز لباس: تنگ و یا آزاد بودن لباس کار نیز بسیار در حفط دمای بدن موثر است. با انتخاب لباس سایز مناسب بدنتان میتوانید دمای بدن را کنترل کرده و با نپوشیدن لباس های جدب و جسبان، مانع فشار گرما شوید.

مدل لباس کار: قطعا مدل لباس کار از جمله موارد بسیار مهم در حفظ تعادل میباشد. لباس کار دوبنده، تیشرت و یا جلیقه کار ایمنی از جمله لباس هایی میباشند که میتوان در فصول گرم و تابستانی از آنها استفاده کرد.

قدرت کشسانی: قدرت کشسانی لباس به منظور حرکت آزادانه و بدون صرف انرژی و بالا رفتن گردش خون در بدن به هنگام فعالیت، بسیار در حفظ گرما کمک میکند.

رنگ بندی: انتخاب رنگ لباس نیز بسیار در کنترل دما تاثیر دارد. رنگ های تیره تر، نور و گرما را به خود جذب میکنند، پس بهتر از است از رنگهای روشن زرد و تارنجی و سبز روشن 
 از دیگر خصوصیات لازم میتوان به قابلیت تنفس و گردش هوا همچنین جلوگیری از تعرق بدن اشاره نمود.