سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین روتختی نوزاد چه ویژگی هایی دارد ؟

بهترین روتختی نوزاد چه ویژگی هایی دارد ؟

از آنجایی که آرامش و سلامتی کودک یکی از مهم ترین دغدغه ی هر پدر و مادری هست و والدین تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین را برای نوزاد دلبند خود فراهم کنند ، هنگام خرید روتختی نوزاد و کودک به موارد زیر دقت کنید :

  • قابل شستشو با ماشین لباسشویی
  • ارگانیک و بدون مواد شیمیایی
  • نرم و لطیف
  • بادوام

معروف ترین برند روتختی نوزاد :

از دیرباز کشور ترکیه تولیدکننده منسوجات و کالای خواب درجه یک بود . روتختی نوزاد ترک یکی از با کیفیت ترین و زیباترین کالای خواب است که هزینه آن نسبت به روتختی نوزاد ایرانی بیشتر است . برند های ایرانی با رقابت تنگاتنگ با مارک های ترک قرار دارند و تلاش می کنند هر روز بر کیفیت خود بیافزایند .

کارتز با فروش مرغوب ترین کالای خواب ، حمام و سیسمونی ، امکان خرید اینترنتی روتختی نوزاد را برای شما فراهم کرده است .

تماس با کارتز

مزایای روتختی نوزاد 7 تیکه کارتزبیبی

وقتی برای خرید روتختی نوزاد و سرویس خواب کودک به بازار متنوع از محصول و سایت های مختلف سر می زنید ، با انواع مختلف روتختی کودک آشنا می شوید که می تواند مدل ها و ویژگی های خاصی هر کدام داشته باشد .اما این که چرا خرید روتختی 7 تیکه نوزاد را به شما پیشنهاد می کنیم ، می تواند سوال خیلی ها از جمله خود شما باشد .

روتختی 7 تکه نوزاد شامل موارد زیر است

  • 2عدد گارد تخت نوزاد
  • 1 عدد تاج تخت
  • 1 عدد بالشت نوزاد
  • 1عدد کوسن
  • 1عدد ملحفه
  • 1 عدد لحاف

که هر کدام به نوبه خود مفید و کاربردی باشد و خرید تک تک آن ها برای شما بار اقتصادی بیشتری به همراه داشته باشد.همچنین ست زیبای روتختی 7 تیکه می تواند در دیزاین اتاق کودک نقش بسزایی دشته باشد و  شما فرزند دلبندتان لذت بیشتری از زیبایی و آرامش اتاق کودک ببرید .

روتختی نوزاد هفت تیکه کد 171

البته از کاربرد هر کدام از تکه ها نمی توان غافل شد چرا که کوچکترین نیاز های خواب کودک را فراهم می کند . برای مثال با استفاده از گارد تخت ، دیگر نگران قلت زدن ، برگشتن یا افتادن نوزاد خود نیستید و با اطمینان و آرامش بیشتری از تمام لحظات استفاده می کنید .

تنوع بالا در طرح و رنگ روتختی نوزاد کارتز بیبی یک وجه تمایز با سایر برند هاست که نیاز هر مشکل پسندی را  براورده می کند . روتختی نوزاد دخترانه و پسرانه 7 تیکه با طرح های متنوع و فانتزی در فروشگاه اینترنتی  سیسمونی کارتز بیبی موجود است و شما را از گشتن در بازار و خستگی فارغ می کند .

خرید روتختی 7 تیکه کودک جنس خوب ، سالیان سال برای شما کار کند بی آن که تغییر رنگ یا تغییر شکل بدهد و از زیبایی آن کاسته شود . استفاده از روتختی کارتزبیبی برای کودک بسیار لذت بخش است چرا که از پارچه نرم و لطیف و الیاف درجه یک و طبیعی در تولید آن استفاده شده است و مانع از بروز هرگونه حساسیت برای نوزاد می شود .

کیفیت دوخت و تولید روتختی نوزاد کارتز بیبی می تواند باعث برتری آن نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار باشد که در رنگ ها و طرح های متنوع آماده تولید عمده و فروش کلی و جزئی روتختی کودک می باشد .