سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرویس خواب نوزاد در مسافرت شامل چیست ؟

انواع ست خواب مسافرتی نوزاد

سرویس خواب مسافرتی نوزاد یکی از وسایلی است که تهیه آن برای سیسمونی نوزادان ضرورت دارد. سرویس‌ خواب‌های مسافرتی نوزاد نه تنها برای مسافرت، که برای گردش‌های درون شهری و مهمانی‌ها نیز کاربرد دارند. از آنجایی که نوزادان بخش زیادی از شبانه روز را خواب هستند بنابراین باید وسایل خواب آن‌ها همیشه آماده باشد. وسایل مسافرتی سیسمونی نوزاد از مهم ترین انتخاب ها برای سیسمونی است. اگر قصد خرید سرویس خواب مسافرتی نوزاد را دارید مطالعه این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم. معرفی انواع ست خواب مسافرتی نوزاد موضوعی است که در این مقاله کارتز بیبی  می‌پردازیم.    

سرویس مسافرتی نوزاد چیست؟

پیش از آن که درباره چگونگی خرید سرویس خواب مسافرتی نوزاد صحبت کنیم، به این سوال پاسخ می‌دهیم که سرویس مسافرتی نوزاد چیست؟ سرویس خواب مسافرتی یا دم دستی نوزاد یک دست رختخواب سبک شامل یک تشک، لحاف و بالشی در سایز کوچک است. سرویس‌ خواب‌های نوزاد دارای تنوع طرح و رنگ زیادی هستند و در انواع دخترانه و پسرانه در بازار عرضه می‌شوند. سرویس مسافرتی نوزاد شامل خرده ریز سیسمونی نوزاد می باشد.  

مزایای استفاده از سرویس خواب مسافرتی نوزاد

ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که خرید سرویس خواب مسافرتی نوزاد چه مزایایی دارد؟ در پاسخ به این سوال مهم‌ترین مزایای استفاده از سرویس خواب مسافرتی نوزاد را شرح می‌دهیم:

  1. سرویس خواب‌های مسافرتی نوزاد بسیار سبک هستند و حمل آن‌ها راحت است.
  2. تشک و لحاف این سرویس‌های مسافرتی قابل شستشو است.
  3. رخت خواب‌های مسافرتی اغلب ضد باکتری هستند. از این رو کاملا بهداشتی می‌باشند و سلامت نوزاد شما را تضمین می‌کنند.
  4. اغلب رخت خواب‌های مسافرتی نوزاد لایه ضد آب دارند که از نفوذ مایعات به لایه‌های درونی آن‌ها جلوگیری می‌کند.
  5. قیمت رخت خواب‌های مسافرتی نوزاد مناسب و مقرون به صرفه است.

   

نکات مهم پیش از خرید سرویس خواب نوزاد

در خرید سرویس خواب مسافرتی نوزاد باید نهایت دقت را به کار ببرید‌. زیرا این وسایل مستقیما با پوست و دهان نوزاد در تماسند و بر سلامت او تاثیرگذار خواهند بود. نکات مهم پیش از خرید سرویس خواب نوزاد که باید مورد توجه قرار گیرند شامل موارد زیر هستند:

  • جنس پارچه و الیاف به کار رفته شده در رخت خواب مسافرتی نوزاد بسیار مهم است. پارچه و الیاف رخت خواب‌های مسافرتی باید طبیعی، ضد حساسیت و قابل شستشو باشند.
  • ابعاد رخت خواب مسافرتی نوزاد نکته‌ مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار بگیرد. بهتر است سایزهای بزرگ‌تر رخت خواب مسافرتی نوزاد را خریداری کنید تا برای مدت طولانی‌تری بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید.
  • جنس پارچه رخت خواب دم دستی نوزاد باید نرم و لطیف و مناسب فصل باشد. پارچه‌های زبر و پارچه‌هایی که باعث عرق کردن نوزاد می‌شوند انتخاب مناسبی نیستند.

 

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب نوزاد

علاوه بر خرید سرویس خواب مسافرتی نوزاد یک سرویس خواب اصلی نیز برای نوزاد خریداری می‌شود. چیدمان سیسمونی نوزاد برای سرویس خواب نیز صدق می کند. اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب نوزاد شامل موارد زیر هستند:

  • تخت نوزاد: تخت نوزاد نسبت به تخت‌های معمولی ابعاد کوچک‌تری دارد. همچنین دارای نرده‌های محافظ است که از افتادن نوزاد در خواب جلوگیری می‌کنند.
  • گهواره نوزاد: گهواره نوزاد برای راحتی خواب نوزاد در بدو تولد تا چند ماهگی کاربرد زیادی دارد.
  • کمد: کمد یکی از وسایل سرویس خواب نوزاد است که برای نگهداری وسایل نوزاد، از قبیل لباس، اسباب بازی و محصولات بهداشتی کاربرد دارد.
  • تشک و لحاف سرویس نوزاد: علاوه بر سرویس خواب مسافرتی نوزاد، یک تشک و لحاف با کیفیت نیز برای استفاده دائمی نوزاد در منزل خریداری می‌شود.

   

کاربرد سرویس خواب مسافرتی نوزاد در تابستان

کاربرد سرویس خواب مسافرتی نوزاد در تابستان نکته مهمی است که باید در خرید سرویس خواب مسافرتی نوزاد مورد توجه قرار بگیرد. در فصول گرم سال نیازی به گرم نگه داشتن نوزاد نیست. از این رو باید رخت خواب مسافرتی انتخاب کنید که چندان ضخیم نباشد. همچنین بهتر است روکش تشک و لحاف سرویس خواب تابستانی از جنس نخی باشد تا نوزاد عرق نکند.    

کاربرد سرویس خواب مسافرتی نوزاد در زمستان

کاربرد سرویس خواب مسافرتی نوزاد در زمستان با کاربرد آن در تابستان متفاوت است. سرویس خواب مسافرتی نوزاد برای فصول سرد سال باید ضخیم باشد تا نوزاد را گرم نگه دارد. برخلاف سرویس خواب تابستانی، بهتر است رنگ سرویس خواب زمستانی نوزاد تیره باشد تا گرما را در خود نگه دارد.خرید آنلاین سیسمونی نوزاد در سایت سیسمونی یمنا به راحتی قابل انجام است. سرویس خواب مسافرتی نوزاد برای زمستان نقش مهمی را در جلوگیری از ابتلای نوزادان به سرماخوردگی و آنفولانزا ایفا می‌کند.